1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. معرفی 7 محصول داخلی سودآور برای دلالان خودرو

معرفی 7 محصول داخلی سودآور برای دلالان خودرو

29 فروردین 1397
  • 10

نگاهی به بازار خودروهای تولید داخل و محصولاتی که با بیشترین حاشیه سود و متقاضی در بازار عرضه می‌شوند.

 معرفی 7 محصول داخلی سودآور برای دلالان خودرو

با اینکه رکود تنها صدایی است که از بازار اتومبیل در نخستین فصل از سال 97 به گوش می‌رسد ولی هنوز هم محصولاتی وجود دارند که در بین گزینه‌های تولیدی از ارزش خرید بالایی برخوردار بوده و ضمن داشتن کیفیت مناسب، خریداران را به سمت خود جذب می‌کنند. یک بررسی کوتاه در بازار نشان می‌دهد این قبیل خودروها موفق شده‌اند با پیشی گرفتن میزان تقاضا از عرضه، دارای حاشیه سود مناسبی شده و ضمن خلق فرصت سوداگری و سوددهی، توجه بسیاری از خریداران را که در حالت عادی تمایلی به این قبیل محصولات نداشته به سمت خود جذب کنند. این 7 محصول که معرفی آنها در ادامه می‌آید مهمترین محصولاتی هستند که قادرند به شما علاوه بر سواری و کیفیت خوب، سود بالایی ارائه کنند.

دنا پلاس / دنا پلاس توربو

 معرفی 7 محصول داخلی سودآور برای دلالان خودرو

محصول جدید ایران خودرو با داشتن خطوط زنده بدنه، امکانات خوب و موتور گیربکس نیرومند و البته هماهنگ، موجبات اقبال بالای مشتریان را به دنا در این کلاس پررقابت به وجود آورده است. با اینکه قیمت نمونه پلاس و توربو پلاس دنا به 48 و 53 میلیون تومان در کارخانه محدود می‌شود ولی بهای بازاری سدان پرچم‌دار ایران خودرو تا 56 و 63 میلیون تومان افزایش پیدا کرده و حاشیه سود بالایی را عاید مالکانش نمود. این خودرو که نسبت به رقبای هم رده قیمت کمتر و امکانات بهتری دارد حتی در روزهای قبل از تعطیلات نوروزی به مرز 60 و 65 میلیون تومان هم رسید. گفته می شود با وجود تیراژ 45 هزار دستگاهی دنا در سال 96، در سال 97 شاهد رشد چشم گیرتری خواهیم بود و حتی ممکن است دو برابر شود.

رنو ساندرو استپ‌وی

 معرفی 7 محصول داخلی سودآور برای دلالان خودرو

ممکن است سال آخر حضور خود در ایران را بگذراند ولی این ابدا به معنای کاهش محبوبیت نیست و استپ‌وی همچنان رکوردار حاشیه سود و حباب قیمت در بین محصولات ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومانی بازار است. با اینکه بهای نمونه فول اتومات این خودرو در کارخانه 55 میلیون تومان بوده ولی هم‌اینک استپ‌وی را در بازار تا 67 میلیون تومان هم خرید و فروش می‌کنند. عمده این محبوبیت به کیفیت ساخت خوب، طراحی خاص و اعتبار بالای برند رنو در ایران برمی‌گردد.

پژو 2008

 معرفی 7 محصول داخلی سودآور برای دلالان خودرو

اعجوبه پرفروش پژو در ایران هم وضعیت خوبی داشته و با ثبت ۱۶ هزار سفارش در یک هفته یک رکورد جدید در زمینه حجم فروش را از خود به جای گذاشت. با اینکه قیمت فعلی ۲۰۰۸ از سوی ایکاپ حدود ۱۰۳ میلیون تومان اعلام شده ولی این کراس‌اوور کامپکت موفق توانسته در بازار تا بیش از ۱۳۰ میلیون تومان هم خرید و فروش شود و سود بالایی را عاید مالکان خوش‌شانس خود کند.

مزدا 3 تیپ 4

 معرفی 7 محصول داخلی سودآور برای دلالان خودرو

پیرمرد خوشتیپ ژاپنی با گذشت 9 سال از نخستین روزهای تولیدش در ایران بازار گرمی داشته و سال ۹۶ را با تولید بیش از ۹ هزار دستگاه با موفقیت کامل پشت سر گذاشته است. مزدا3 (نیمه فول) که در کارخانه بهایی 131 میلیونی دارد در بازار تا 143 میلیون تومان هم معامله می گردد که فاصله نسبتا زیادی است.

S7 هایما و سوزوکی گرند ویتارا کلاس 10

 معرفی 7 محصول داخلی سودآور برای دلالان خودرو

 معرفی 7 محصول داخلی سودآور برای دلالان خودرو

ویتارا این اس‌یووی کوچک و قلدر ژاپنی با طرح بدنه جعبه‌ای، توان مناسب در آفرود و اتاق جادار یکی از بیشترین حاشیه سودها را در صنعت خودرو ایران داشته و فاصله قیمت بازار و کارخانه این خودرو در مرز 25 میلیون تومان قرار دارد. این یعنی اگر مشتاق داشتن چنین اتومبیلی هستیم باید با یک اضافه پرداخت 25 میلیونی در مقایسه با نمایندگی، در روزهای ابتدایی سال ۹۷ باید برای خرید ویتارا بهایی 172 میلیون تومانی پرداخت کنیم. هایما نیز فعلا بدلیل توقف فروش از سوی ایران خودرو قیمت بالایی دارد.

7 محصول داخلی سودآور برای دلالان خودرو

 معرفی 7 محصول داخلی سودآور برای دلالان خودرو



نظرات

  • محمد محمد (2 تیر 1397 ساعت 11:13)

    اصل مطلب اینه از بس پول بی پشتوانه چاپ کردن ودست ملت مظلوم ما پول بی اعتبار دادن الان نقدینگی زیاد شده و دولت باحیله ونیرنگ پول مردم را از مردم میگیره ...موضوع از ریشه خرابه وقتی کشوری تولید نداشته باشه واشخاص حقیقی و حقوقی که وارد کار تولید میشوند بعد چندماه لباسهایشان را هم باید بگذارند همین میشود که هست ..دور باطل چاپ پول تورم رکود↔ رکود تورم چاپ پول ...همه دلال شدن سردسته دلالان هم دولت هست و در این موضوع خاص وزارت صنعت و خودروسازها

  • علی علی (30 خرداد 1397 ساعت 08:31)

    سراتو آپشنال ١٩٥ میلیون با منت

  • مهدی مهدی (29 خرداد 1397 ساعت 07:34)

    اقا الان مزدا ۹ ماه از طریق دلال ها به خلق الله فروخته میشه الان ۲۶۰ میلیون قیمت بازارشه نه ۱۳۴ تومن.اصلا بهمن خودرو فروش مزدا نداره

  • دربدر دربدر (27 خرداد 1397 ساعت 01:18)

    داروغه برده.......

  • علی اکبر علی اکبر (25 خرداد 1397 ساعت 11:41)

    سلام . اطلاعات ارائه شده بروز نیست . نوشته اید دناپلاس قیمت کارخانه 48 میلیون تومان و قیمت بازار 56 میلیون تومان واقعیت ندارد و کذب است . در 96/8/21 مبلغ 24 میلیون تومان بحساب ایرانخودرو جهت ثبت نام واریز کردم در تاریخ 97/02/25 مبلغ 26 میلیون 400 هزار 77 تومان جهت دعوتنامه بحساب ایران خودرو واریز نمودم مبلغ 2 میلیون 156 هزار 714 تومان ایرانخود جهت سود سپرده محاسبه و منظور نموده است که جمعا مبلغ / 53 میلیون 164 هزار 414 تومان بحساب ایرانخودرو منظور گردیده . شایان ذکراست که ایرانخودرو در اردیبهشت ماه 97 مبلغ پنج میلیون تومان خودسرانه از مشتری اضافه گرفته است و نیروهای نظارتی در خواب عمیق فرو رفته اند به امید اینکه قبل از لگدمال شدن توسط ملت از خواب بیدار شوند .

  • شاهرام شاهرام (9 اردیبهشت 1397 ساعت 23:48)

    کاش نیم نگاهی به قیمت تویوتا استاوت 2000 در شرق کشور بندازید ببینید چه غوغایی در سایت دیوار و شیپور و با ما و دیگر سایتهای اینترنتی است ، انگار خودرو مدل 2018 به بالاست با اینکه مال عهد دایناسوره ولی با قیمتهای 50 ، 60 ، 70 ، 230 میلیون تومان معامله میکنند تویوتا هایلوکس نسل 3، 4 ،5 مال عهد بوق با قیمتهای بالا رد و بدل میکنند من در کرمانشاه به علت بیکاری در کف یک وانت لند کروزر 3F ماندم که یک شاسی بلندی برای تفریح داشته باشم جالبه شرق کشور دوست دار شدید موتور تویوتاهای هایلوکس از نوع 1Y و 2Y و 3Y و 4Y اند نه قدرت زیادی نسبت به حجم دارند و نه اصلا" نمیدانم شاید اونا راست میگن خودروهای جدید بد میباشد و لند کروزر پلوس میبره و بقیه زیرشان گیر میکنه ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

  • شاهرام شاهرام (4 اردیبهشت 1397 ساعت 01:01)

    کاش نیم نگاهی به قیمت تویوتا استاوت 2000 در شرق کشور بندازید ببینید چه غوغایی در سایت دیواره انگار خودرو 2018 به بالاست با این مال عهد دایناسوره ولی با قیمتهای 50 ، 60 ، 70 معامله میکنند
    تویوتا هایلوکس نسل 3، 4 ،5 مال عهد بوق با قیمتهای بالا رد و بدل میکنند
    من در کرمانشاه به علت بیکاری در کف یک وانت لند کروزر 3F ماندم که یک شاسی بلندی برای تفریح داشته باشم
    جالبه شرق کشور دوست دار شدید موتور تویوتاهای هایلوکس از نوع 1Y و 2Y و 3Y و 4Y اند
    نه قدرت زیادی نسبت به حجم دارند و نه
    اصلا" نمیدانم شاید اونا راست میگن
    خودروهای جدید بد میباشد

  • محمد محمد (1 اردیبهشت 1397 ساعت 11:13)

    وزیر صنعت و دارو دسته اش دلالان اصلی خودرو در کشور هستند! یک ایرانی بدبخت با هزار زحمت پول تهیه میکنه که توی سایت پارس خودرو بتونه یک ساندرو بخره ولی عملا نمیتونه!! چرا !!؟ چون سایت خرید از کارخونه اصلا وجود خارجی نداره و توسط وزیر صنعت و نمایندگیها و دلالهای خودشون ظاهرا پیش خرید میشه و با قیمت بالاتری به مردم بدبخت ایران میفروشن! خاک بر سرمون!111

  • مهدی مهدی (30 فروردین 1397 ساعت 18:21)

    خودروسازن از وازه ..دلال ..رد گم کنی و براعت میکنن...دلالی وجود نداره....خود شرکتها با کم فروشی هزاران خودرو که در بازار مشتری بیشتری داره به وسیله نمایندیگهای خودشون بصورت ازاد میفروشند..فرق قیمت مصوب شورای رقابت با قیمت ازاد بیش از 5تا 10 ملیون هست ..به مانند مثال به محض باز شدن سایت فروش فورا مینویسه ظرفیت تکمیل شد....این یعنی فیلم....ولی نمایندگیها هر تعداد بخواهی قیمت ازاد دارن...

  • ناظر ناظر (29 فروردین 1397 ساعت 10:47)

    در سال 54 که پیکان با قیمت 30 هزار تومان به فروش میرسید نوبت تحویل آن 6 ماهه بود . یکی از دوستان دستور تحویل فوری ماشین را خیامی گرفت ف روزی که به دایره فروش مراجعه کردم فقط یک نفر دیگر هم مراجعه کرده بود با دستور مشابه ، سند را تنظیم کردند و به سمت جنوبی جاده کرج برای تحویل مراجعه کردم ، تعدادی حدود 100 نفر صف کشیده بودند که همه پیکان را از بنگاههای معامله اتومبیل به قیمت 37 هزار تومان خریده بودند . امروز هم حکایت همین است و علت تاخیر در تحویل خودرو به خریدارانی که اینترنتی یا از نمایندگی خریداری کرده اند هم جز این نیست . تفاوت قیمت کارخانه و بازار خودروهایی چون استپ وی چندین برابر جریمه تاخیری است که پرداخت میکنند . بهتر است دوستان وزارت صنعت و کمیته حمایت از مصرف کننده کلاه خود را بگذارند بالاتر ، البته اگر چیزی مانع دید دوستان نیست !