1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. افزایش تقاضای خرید کوییک در بازار خودرو

افزایش تقاضای خرید کوییک در بازار خودرو

20 اسفند 1396
  • 2

پس از آن که دو روز پیش گروه خودروسازی سایپا به طور رسمی، عرضه خودرو کوییک در بازار را آغاز کرد، تقاضا برای خرید این محصول در بین مشتریان افزایش پیدا کرده است.

پیگیری ها از نمایندگی های فروش سایپا در نقاط مختلف حاکی از آن است که مراجعه مشتریان برای ثبت نام این خودرو از روز چهارشنبه افزایش پیدا کرده است.

 افزایش تقاضای خرید کوییک در بازار خودرو

به گفته یک منبع آگاه در سایپا افزایش تماس مشتریان جهت مراجعه به سایت فروش اینترنتی خودروهای گروه سایپا و تقاضای مراجعان برای فراهم شدن امکان ثبت نام خودرو کوییک نیز در همین راستاست که این موضوع نشان می دهد، خودرو کوییک در بازار با استقبال روبه رو شده است.

البته دو روز قبل در مراسمی که برای ورود این خودرو به بازار برگزار شده بود، محسن جهرودی مدیرعامل سایپا به خبرنگاران گفت که تا پایان سال جاری، این گروه اقدام به پیش فروش کوییک نخواهد کرد و قصد دارد تعهدات قبلی را که 4000 هزار دستگاه است، پاسخ دهد.

کوییک اولین خودروی اتوماتیک ساخت ایران است که گروه سایپا آن را با برخورداری از امکانات متفاوتی نظیر کروز کنترل، سیستم ورود به خودرو بدون سوییچ، استارت دکمه ای، مولتی مدیا، فرمان برقی و بسیاری آپشن های دیگر عرضه کرده و در حال حاضر سه تیپ مختلف از آن با امکانات گوناگون در این شرکت خودروسازی تولید می شود.



نظرات

  • امیر امیر (23 اسفند 1396 ساعت 01:25)

    وافعا کسی هم پیدا میشه که اینهمه پول بابت این اسباب بازی بده؟!!!!!!!!!!

  • Mohammad Mohammad (20 اسفند 1396 ساعت 22:14)

    اگر واقعا یک دفعه این ماشین رو از نزدیک ببینید واقعا از ایرانی بودن خودتون خجالت میکشید که با این همه رشد تکنولوژی ایران همچین آشغالی رو طراحی کرده این ماشین تو نمایشگاه خودرو نمایش داده شد و تمام کسانی که این ماشین رو از نزدیک میدیدن با خنده از کنارش رد میشدن
    واقعا افسوس از این خودرو و بیچاره کسایی که این ماشین رو ثبت نام کردن