1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. شورای رقابت می گوید به تعیین قیمت ساندرو ورود نمی‌کند

شورای رقابت می گوید به تعیین قیمت ساندرو ورود نمی‌کند

14 مرداد 1396
  • 2

مرکز ملی رقابت اعلام کرد: به دلیل رقابتی بودن بازار خودروی رنو ساندرو، شورای رقابت نقشی در تعیین قیمت این خودرو ندارد و وزارت صنعت، معدن و تجارت در این زمینه تصمیم‌گیرنده است.

 شورای رقابت می گوید به تعیین قیمت ساندرو ورود نمی‌کند

این مرکز با اشاره به سخنان اخیر رضا تقی‌زاده معاون بازاریابی و فروش سایپا، درخصوص افزایش قیمت برخی خودروهای گروه سایپا از نیمه دوم مردادماه، تاکید کرد که تصمیم در مورد افزایش قیمت رنو ساندرو در حیطه اختیارات شورای رقابت نیست. تقی‌زاده روز دوشنبه نهم مردادماه از افزایش قیمت برخی خودروهای این گروه مانند رنو ساندرو پس از رفع ابهام‌ها در ابلاغیه شورای رقابت خبر داده بود. وی تاکید کرده بود که این افزایش‌ها شامل مشتریانی نمی‌شود که تا پیش از تاریخ مورد نظر نسبت به تکمیل پرونده و پرداخت بدهی‌های خود اقدام کنند.



نظرات

  • فرزاد فرزاد (14 مرداد 1396 ساعت 22:20)

    حتما قبلا کردن دیدن درگیریهای ناجوری پیش اومده و به صلاح نیست، بخاطر همین دیگه ورود نکردن! هرکی که نمیتونه هرجایی ورود بکنه!

  • میثم میثم (14 مرداد 1396 ساعت 18:04)

    ورود نمیکنه چون خود شرکت هر وقت خواست گرون و گرونترش کنه دقیقا قبل از عید استپ رو که ٥ ماه بود اومده بود تو بازار از ٥٢/٥ بردن روی ٥٤/٥ بازارشم که ٦٢/٥ کلا شورا و سایر جاهای نظارتی چه توی قیمت چه توی کیفیت طرف مردم نیستن همیشه خودرو ساز اولویت
    که اگر رویه درست بود از روز اول تو این مملکت عین بقیه جاهای دنیا ٤ تا سیستم کنترل و نظارت درست داشتیم اینا اینقدر وقیح نمیشدن که بخوان هر کار خواستن بکنن