1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تخفیف برای جبران خسارت تاخیر تحویل خودرو

تخفیف برای جبران خسارت تاخیر تحویل خودرو

9 آذر 1395
  • 1

مدیرعامل خودروسازی کارمانیا در خصوص آخرین وضعیت این خودروسازی گفت: با توجه به اینکه این واحد در شهرستان بم قرار دارد ما تلاش کردیم که از نیروهای بومی استفاده کنیم و خوشبختانه توانستیم تمام ۳۰۰ نفر پرسنل این شرکت و حتی مدیریت را از نیروهای بومی جذب کنیم.

پویا سالاری گفت: ما با اعتماد به نیروهای بومی و دادن فرصت به آنها توانستیم ظرف مدت هفت ماه از مرحله صفر به ۱۰۰ برسیم که این یک رکود است.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد تجهیزات خط تولید خودروی کارمانیا از داخل تامین شده است و همین امر سبب شد که قیمت تمام شده محصولات ما پایین‌تر بشود.

سالاری در خصوص تحویل خودروهای این شرکت گفت: مطابق قرار اولیه بنا بر این بود که اولین سری خودروها را در شهریورماه تحویل دهیم اما برخی ناهماهنگی‌ها و طولانی شدن کارهای اداری سبب این تاخیر شد که مسئولیت آن را قبول می‌کنیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس ما این تاخیر را به صورت‌های مختلف جبران خواهیم کرد از جمله اعمال تخفیف و پایین‌تر آمدن قیمت نهایی خودرو و امیدواریم با این کار بتوانیم بخش کوچکی از ضرر وارد شده به مشتریان را جبران کنیم سالاری ادامه داد: انتظار داریم ظرف چند روز آینده اولین سری خودروها را تحویل مشتریان بدهیم و به ترتیب مشتریانی که موعد تحویل آنها مهر و آبان بوده است خودروی خودرا دریافت کنند.

منبع: دنیای خودرو



نظرات

  • عارف عارف (9 آذر 1395 ساعت 13:28)

    آقایون لطفا کلمات رو درس و به جا استفاده کنند. این شرکت هیچ چیزی حتی یه آیینه از این خودروها رو تولید نمیکنه .فقط مونتاژ میکنه . بنابراین از واژه تولید که مخاطب رو در ارزیابی جایگاه این شرکت به اشتباه می اندازه استفاده نکنید. اون چیزی که هم راه افتاده خط مونتاژ خودرو است.