درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
در قرن 21 ابتدایی ترین تجهیزات ایمنی در خودرو ایربگ و ترمز ABS هست اونوقت خودروسازان می خواهند به بهانه تحریم این دو آپشن مهم رو که با جان انسانها سر و کار داره حذف کنند چون تنها چیزی که براشون اهمیتی نداره جان انسانهاست.
ما توان تولید موشکهای بالستیک نقطه زن، پهپادهای رادار گریز و هواپیمای جنگنده رو در همین شرایط تحریم داریم حالا چجوریه که نمی تونیم چند تا قطعه پیش پا افتاده رو بسازیم؟
واقعا مشکل تحریمه یا مشکل بی کفایتی و رانته؟
اگه میتونید خودتون (شما مردم رو میگم)آستین بالا بزنید و ماشینای خوب بسازید.اینقدر نظرای جور واجور الکی هم ندید .باید قبول کنید خودروی چینی مناسب با جیب مردم هست ،البته بعضیاشون و خودروسازان اروپایی مشتری با جیب پرتر میخوان پس تمایل ندارن بیان اینجا .یجورایی همینم از سر ایرانیا زیاده
برلیانس باز حالا شرکت خوب چینی هاست شریک تجاری بی ام و هستش باور نداری سرچ کن
ولی باز خوبه با خوبشون قرارداد بسته نه با او ن چینی ها که بعد دو روز از وسط میشکنه
ایرانخودرو هم از سایئا کم نداره
با این ماشینا
هایما - دانگ فنگ و ....
آخه تاکی باید اینقدر خودرو چینی تو بازار ما غوطه ور باشه ؟؟؟
یه نگاه ب خودمون بندازیم میبینیم که چقدر مارک های چینی زیاد شده : جک ، لیفان ، کل محصولات سایپا و ایران خودرو ، برلیانس جدید ، ام وی ام ، جیلی ، گریت وال ، فاو ، فیات و ...
و بخش کثیر مردم دارن سوار این ماشین ها میشن تا کی باید صنعت خودرو سازی به چینی های عزیز وابسته باشه ؟؟؟
واقعا که ....
وای بر ما.......
بعد میگن سایپا شرکت ملیه
بازم این چینی ها اومدن
بعد از این همه سال غصب اسم خودروساز به چینی هایی که تا 10 سال پیش 20 سال از به اصطلاح خودروسازامون عقب تر بودن پناه بردن.فقط هم این وسط ما قربانی شدیم.:))))
برادران چینی دست در دست هم اومدن تا یک خودرو چینی دیگر را بر ما غالب کنند . آفرین بر سایپا × !