1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. آشنایی با بهترین خودروهای تولید داخل

آشنایی با بهترین خودروهای تولید داخل

19 اردیبهشت 1397
  • 1

این روزها کیفیت، دغدغه اصلی آن هایی است که می خواهند خودرو بخرند. برخی با این ذهنیت که خودروی داخلی کیفیت ندارد، کلاً دور خودروهای داخلی را خط می کشند و با توجه به بنیه مالی خود، به سراغ خودروهای چند صد میلیونی خارجی می روند. خودروهایی که علاوه بر هزینه های اولیه، هزینه های جانبی سالانه را هم با خود به همراه می آورند.

 آشنایی با بهترین خودروهای تولید داخل

گروه دیگری هم که شاید توان خرید زیر 100 میلیون تومان را دارند، بعضاً بین اظهارنظرات این و آن، سردرگم می مانند. با وجود این، اگر جزو هر یک از دو گروه فوق هستید و با توجه به تحولات بازار، می خواهید یک خودروی صفر با کیفیت بخرید، بد نیست نگاهی به فهرست با کیفیت ترین خودروهای داخلی بیندازید. این خودرو ها در آخرین گزارش رسمی ارزیابی خودروهای داخل در فروردین ماه توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، معرفی شده و از 5 ستاره کیفی، 4 ستاره را کسب کرده اند.

در این گزارش، همچنین نمره رضایت اولیه خریداران درج شده است که طبق آن، می توانید نمره استاندارد شده ای که تعداد قابل اطمینانی از سایر خریداران، در ماه های اولیه استفاده، به این خودروها داده اند ملاحظه و با هم مقایسه کنید. در این گزارش، مجالی برای مقایسه بخش بزرگی از خودروهای داخلی و خارجی به طور همزمان نیست، در آن صورت می شد مشاهده کرد که رضایت مندی خریداران از برخی خودروهای داخلی از برخی خودروهای گران قیمت خارجی بیشتر بوده است. نکته آخر هم این است که به دلیل نبود اطلاعات رسمی و معتبر در خصوص برخی ویژگی های فنی و شاخص ها، از گزارش های موازی استفاده شده است.

 آشنایی با بهترین خودروهای تولید داخل



نظرات

  • مهدی مهدی (21 اردیبهشت 1397 ساعت 18:17)

    منظورتان از تولید داخل ....چه بود؟؟؟...لابد همون پلاستیک رو صندلیها . باد لاستیکها را میگین تولید داخل.....