1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. بهمن موتور موفق به دریافت تقدیر نامه کیفیت شد

بهمن موتور موفق به دریافت تقدیر نامه کیفیت شد

4 بهمن 1393
  • 2

 بهمن موتور موفق به دریافت تقدیر نامه کیفیت شد

مراسم اولین دوره‌ی جایزه‌ی ملی کیفیت صنعت خودرو شنبه 27 دی در هتل المپیک برگزار شد. در این مراسم که مهندس سروش مدیرعامل گروه بهمن، امیرحسین قناتی مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت، فرزین انتصاریان رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران و احمد نعمت‌بخش دبیر انجمن خودروسازان حضور داشتند به بهترین‌های کیفیت در حوزه‌های مختلف صنعت خودرو تقدیرنامه اهدا شد.

"شرکت بهمن موتور" تنها شرکتی بود که به موجب مدیریت کیفیت مونتاژ مزدا 3 موفق به دریافت تقدیرنامه‌ی سه ستاره‌ی اشتهار به کیفیت شد.

گفتنی است نخستین جایزه‌ی ملی کیفیت صنعت خودرو ایران تحت نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان ملی استاندارد ایران و از سوی انجمن مدیریت کیفیت ایران در سال جاری برنامه‌ریزی و اجرا و در سه بخش تولید، ساخت و تامین قطعات و خدمات پس از فروش به شرکت‌ها اهدا شد.

ارزیابی محصولات "شرکت بهمن موتور" بر اساس مدل تعالی INQA صورت گرفته و پس از مشخص شدن نتایج بررسی اظهارنامه‌ها و انجام فرایند ارزیابی توسط ارزیاب‌های جایزه، شرکت بهمن موتور این موفقیت را کسب کرد.

مدل تعالی INQA این امکان را به سازمان‌ها می‌دهد تا علاوه بر ایجاد راهبردی شفاف برای محصولات خود بتوانند فرایندها و منابع را در جهت ارتقا کیفیت محصولات توسعه بدهند و کارکنان را برای جاری‌سازی راهبرد محصولات توانمند سازند.

این مدل بر آثار زیست‌محیطی و اجتماعی محصولات تاکید جدی دارد و با جاری‌سازی رویکردهای مدل جایزه‌ی ملی کیفیت ایران سازمان‌ها می‌توانند مزیت رقابتی محصولات خود را بر مسئولیت‌های اجتماعی و اقتصادی خود طرح‌ریزی نمایند.

نخستین دوره جایزه ملی کیفیت با هدف بسترسازی و ایجاد فضای رقابتی، ترویج فرهنگ خودارزیابی در سازمان‌های حوزه صنعت خودرو و شناسایی، انتخاب و تقدیر از سازمان‌های برتر در زنجیره ارزش صنعت خودرو برگزار شد.



نظرات

  • حسین معمار حسین معمار (4 بهمن 1393 ساعت 09:02)

    انصافا بهمن رو همه به واردات ژاپنیش میشناختن...اون موقع کیفیت برتر نشده بود الان که چینی میاره برنده شده؟؟؟؟؟حالا فک میکنم بخاطر اینه از بین درپیتای چینی بهترینشو میاره...

  • آفرین آفرین (4 بهمن 1393 ساعت 08:13)

    این همان مدلی نبود که از طرف اداره راهنمایی و رانندگی رد صلاحیت شد و شماره گذاری نمی شود