1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. اولویت مدیر آئودی اسپرت, تولید RS شاسی بلند

اولویت مدیر آئودی اسپرت, تولید RS شاسی بلند

15 تیر 1396
  • 0

اگر عاشق سرعت هستید، حتما با محصولات اسپرت آئودی آشنایی دارید و قطعا نمی‌توانید از کنار آن‌ها بی‌تفاوت عبور کنید. به گزارش اخبار خودرو ، استفان وینکلمان، رئیس آئودی اسپرت و کسی که روزی سکان هدایت لامبورگینی را بر عهده داشت، پس از نشستن پشت فرمان RS5 – 444 اسب‌بخاری در مورد هر چیزی که در دنیای آئودی و سرعت وجود دارد، صحبت کرد.

 اولویت مدیر آئودی اسپرت, تولید RS شاسی بلند می باشد

مهم‌ترین اولویت شما چیست؟‌ تولید RS شاسی‌بلند یا ارتقای عملکرد مدل‌های فعلی؟

قطعا اولی (RS شاسی‌بلند) است و دلیلش را هم به شما می‌گویم. وقتی شما برند را خلق می‌کنید، باید سبد مناسبی از محصولات را هم داشته باشید. ما R8 را داریم و از آن مشتقاتی در بخش‌های مختلف خواهیم داشت.

ما باید سبدی از محصولات را در این بخش داشته باشیم که بیشتر از امروز قابلیت عرضه در مقیاس جهانی را داشته باشد. صرف‌نظر از مسائل مالی، باید اطمینان حاصل کنم این محصولات در همه جا به طور یکسان وجود دارد و در دسترس است.

با این حال از اصول دست نخواهیم کشید. ما هر محصولی بیرون بدهیم بخشی از کلیت ما خواهد بود. مساله تعداد محصول نیست بلکه مساله حسی است که برند ما ایجاد می‌کند. در عین حال باید این مساله را مدنظر داشت که ما برند کوچکی هستیم و باید قایق خود را به سمت آب‌های بی‌خطر ببریم. این به معنای برداشتن گام‌هایی آهسته در مسیر تولید محصولات برقی هم است.

خودروهای برقی و محصولات اسپرت، دو موتور محرکه اصلی هستند. در بخش خودروهای اسپرت ما در همه دنیا به خوبی دیده می‌شویم. ما برنده مسابقات ۲۴ ساعت نورنبرگ بودیم و در سراسر دنیا اعتبار خوبی داریم. در رسانه‌های اجتماعی نام بزرگی داریم و در حال برداشتن گام‌هایی در فرمولا ای هستیم.

 اولویت مدیر آئودی اسپرت, تولید RS شاسی بلند می باشد

R8 LMS در نورنبرگ موفق بود، در حالی که خودروی شرکت سابق شما در برخی دورها بهترین زمان را کسب کرد. آیا می‌خواهید از این پلت‌فرم برای کسب رکورد زمان و سرعت در دورها استفاده کنید؟

ما چیزهای زیادی برای عرضه داریم. لااقل من به خاطر خودم سعی می‌کنم کارهایی را انجام دهم که خودم دوست‌شان دارم اما این کارکردها باید در تصویر کلی هم جای مناسبی داشته باشد. در حال حاضر ما به خیلی کارها مشغول هستیم و قطعا کسب بهترین رکورد در دورها اولویت اصلی ما نیست.

در مورد خودروهای بهتر چه؟‌ آیا آئودی قصد ورود به دنیای ابرخودروها را دارد؟

اولویت اصلی ما فراهم آوردن شرایط برای ورود به دهه آینده است. من تنها یکسال است که به اینجا آمده‌ام. مسائلی مثل ورود به عرصه برقی‌ها و سایر موارد اکنون صد در صد دنیای مرا فتح کرده‌اند.

معمولا BMW M و AMG را به عنوان زیرشاخه‌هایی بی‌نقص و موفق می‌بینند در حالی که به نظر می‌رسد شما خیلی به شرکت مادر چسبیده‌اید. این غیرعادلانه نیست؟

به گمانم دیدگاه شما درست است. فقط می‌توانم بگویم در این مورد چه کاری انجام می‌دهیم. برای من آئودی اسپرت نقطه شروع است. ما در وهله اول تصمیم گرفتیم از Quattro Gmbh به آئودی اسپرت برسیم و به نظرم این حرکت یعنی این برندسازی جدید کار درستی بود. این کار نشان می‌دهد ملات ما از دنیای خودروهای اسپرت می‌آید.

انتخاب من برای Quattro یک خودروی ۴×۴ بود. این خودرو به صورت مادرزاد ژن آئودی را داشت اما معادلی برای نام برند نبود. در Quattro بیشتر خدمات تکمیلی به خودروها می‌دادند اما کاری انجام نمی‌شد که نمایانگر یک برند اسپرت باشد.

این همان جایی است که ما وارد میدان شده‌ایم. چیزی که تا پیش از این کم داشتیم. دلم می‌خواهد روزی برسد که مشتری بگوید: «می‌خواهم آئودی اسپرت بخرم» نه این که گفته شود: «دارم یک آئودی RS می‌خرم.» روزی که به این هدف برسیم در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم.



نظرات