1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. سرعت گرفتن تولید پژو 2008 در ایران‌خودرو

سرعت گرفتن تولید پژو 2008 در ایران‌خودرو

10 آبان 1396
  • 0

روند تحویل پژو 2008های ثبت‌نامی در حالی از چند هفته پیش آغاز شده که از ایران‌خودرو خبر می‌رسد این شرکت برای تامین قطعات چند صد دستگاه از این محصول گشایش اعتبار کرده است.

 سرعت گرفتن تولید پژو 2008 در ایران‌خودرو

پیش‌فروش 2008 که اولین خودرو حاصل از قرارداد ایران‌خودرو و پژو به‌شمار می‌رود، از تیرماه امسال آغاز و ۱۶ هزار نفر موفق به ثبت‌نام و پیش‌خرید این محصول شدند. طبق وعده ایران‌خودرو، قرار بود تحویل پژو ۲۰۰۸ از شهریورماه آغاز شود، با این حال با توجه به مشکلات موجود بر سر راه تولید این محصول، اولین دسته از ثبت‌نام‌کنندگان، طی مهرماه موفق به دریافت آن شدند. در واقع تولید رسمی پژو ۲۰۰۸ از مهرماه آغاز و بنابراین ایران‌خودرویی‌ها در همین ابتدا با یک ماه تاخیر، اقدام به تحویل خودرو موردنظر کردند.

این در شرایطی است که طبق تازه‌ترین اخبار، ایران‌خودرو برای تامین قطعات چند صد دستگاه پژو ۲۰۰۸، گشایش اعتبار کرده و به‌تدریج در حال افزایش تیراژ این محصول جهت تحویل آن به مشتریان است. بر این اساس، گفته می‌شود حدود ۱۵۰ کانتینر حامل قطعات پژو ۲۰۰۸ به گمرک کشور رسیده و با توجه به ترخیص تدریجی آنها، تیراژ خودرو موردنظر رفته رفته بالا خواهد رفت. در حال حاضر ظرفیت اولیه تولید پژو ۲۰۰۸ در ایران‌خودرو، چهار الی شش دستگاه در ساعت است که این رقم در ادامه و با تسریع فرآیند تامین قطعات، به‌تدریج افزایش خواهد یافت. ایران‌خودرو با توجه به پیش‌فروش ۱۶ هزار دستگاهی پژو ۲۰۰۸ و وعده تحویل این تعداد طی ۱۲ ماه، باید ماهانه چیزی حدود یک هزار و ۳۵۰ دستگاه از این محصول را تحویل مشتریان دهد؛ بنابراین نیازمند سریع‌تر شدن روند تامین قطعات است.



نظرات