1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. سایپا سالانه یک محصول جدید عرضه خواهد کرد

سایپا سالانه یک محصول جدید عرضه خواهد کرد

17 اسفند 1395
  • 7

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه سالانه یک محصول جدید از سوی این شرکت خبر داد.

مهدی جمالی امروز در مراسم رونمایی از محصول جدید سایپا کوئیک اظهار کرد: در حال حاضر سهم بازار سایپا در بازار خودرو کشور به 41 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سالانه یک محصول جدید با برند سایپا عرضه خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر آن در حوزه صادرات نیز طبق قرارداد منعقد شده با شرکت سیتروئن این شرکت متعهد شده که 30 درصد از محصولات تولیدی در ایران را در شبکه فروش جهانی خود عرضه کند.

او ادامه داد: در حال حاضر تولید روزانه سایپا به بیش از 2500 دستگاه افزایش یافته است. در حالی که سال گذشته در مقاطعی تولید روزانه 300 دستگاه کاهش یافته بود.

وی افزود: در گذشته سرمایه ثبتی سایپا 1700 میلیارد تومان و زیان انباشته پایان سال 1393 معادل 4200 میلیارد تومان بود بنابراین از نظر قانون تجارت سایپا و تمام زیرمجموعه‌های آن در شرایط ورشکستگی و مشمول ماده 141 قانون تجارت بودند.

جمالی با بیان اینکه در آن شرایط با تصویب مجلس شورای اسلامی و مصوبه آن توانستیم از فرصت استفاده کرده و در پایان سال گذشته به تجدید ارزیابی از محل سرمایه‌گذاری مالی بلندمدت بپردازیم، تصریح کرد: به این ترتیب در پایان سال گذشته سرمایه سایپا از 1700 میلیارد تومان به نزدیک 4000 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

او ادامه داد: با این اقدام شرکت سایپا و تمام زیرمجموعه‌های آن از زیاندهی خارج شده و توانستند مجددا با سیستم بانکی تعامل کرده و در پی آن تولید روزانه شرکت نیز افزایش یافت.

وی افزود: در آن ایام در مواقعی روزانه 16 میلیارد تومان انصراف از فروش داشتیم در حالی که فروش شرکت کمتر از یک میلیارد تومان بود با این حال با اجرای طرح اتوخدمت مشکلات برطرف شده و ظرف یک هفته از سوی پرسنل سایپا 64 میلیارد تومان به حساب این شرکت واریز شد.

وی خاطرنشان کرد: به این ترتیب با مجموعه اقدامات صورت گرفته سایپا از زیان‌دهی خارج شده و تولید روزانه شرکت نیز به بیشترین مقدار آن در طول 50 سال گذشته افزایش یافته است.

منبع:ایسنا



نظرات

  • علیرضا علیرضا (18 اسفند 1395 ساعت 10:30)

    سالی یک محصول؟؟؟؟؟؟؟با این روش که سایپا و دیگر خودروسازان وطنی در پیش گرفتن هفته ای یک خودرو نه دیگه حداقل ماهی یک دونه رو باید روانه بازار کنن.

  • سیاوش سیاوش (18 اسفند 1395 ساعت 10:21)

    خودروهای سایپا خیلی عالیه !!!!!!!!!!!
    یکی جدید ساخته اسمش سان کوییک هست !
    میگن لاستیک هم از خودشه
    فرمون هم داره با ترمز

  • مهدی مهدی (17 اسفند 1395 ساعت 19:36)

    فرق ما با کشورهای پیشرفته همینه دیگه اونا چندین سال کار میکنن روی طرح و برنامه یه پروزه و بعد اونو تو یک مدت کوتاهی اجرا میکنن اونقت ما ایرانی ها به خصوص این شکرت ابر قدرت سایپا هر روز بر میداره پراید رو چراغشو عوض میکنه و یکم عقب و جلو بدنه رو میکشه و میگه اینم یه خودروی جدید تازه شعارشم اینه که سایپا در اندیشه ای متفاوت. خدا ختم به خیر کنه

  • ایرانی ایرانی (17 اسفند 1395 ساعت 14:46)

    با اندک تغییراتی در گروه پراید !

  • مهدی مهدی (17 اسفند 1395 ساعت 13:37)

    بدبخت شدیم هر سال یک خودرو
    نام خودروهای پیشنهادی
    گچ پژ 1
    گچ پژ 2 و....
    سنتلتاسی
    نفلبنزبدن
    نتلرنتیز
    منارثی ز
    لفبثیقخعهثیلر
    االاثذ
    یذیذر
    ذیلبثنتث
    تنبقفثججحیثتا
    سکسیگسک

  • رضا رضا (17 اسفند 1395 ساعت 10:56)

    فقط زرشک

  • در جستجوی ماشین در جستجوی ماشین (17 اسفند 1395 ساعت 09:35)

    دعا کنید به روح طراح پراید که سایپا رو نجات داد اگه پراید نبود اینا میخواستن چکار کنن ؟