1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. سایپا افزایش ایمنی را دلیل تاخیرتحویل محصولات دوگانه سوز اعلام کرد

سایپا افزایش ایمنی را دلیل تاخیرتحویل محصولات دوگانه سوز اعلام کرد

28 مرداد 1395
  • 6

تقی زاده گفت: با توجه به ایمنی بالای قطعات خودروهای دوگانه سوز، اقدام به سفارش گذاری بعضی از این قطعات از شرکت های خارجی کردیم که این کار باعث تاخیر در تحویل تعدادی از خودروهای دوگانه سوز ثبت نامی شده است.

رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در خصوص تامین قطعات خودروهای دوگانه سوز تولید شرکت سایپا گفت: خودروهای دوگانه سوز از قطعات متفاوتی تشکیل شده و با توجه به نیاز به ایمنی بالا در تامین این قطعات، حساسیت خاصی در تولید و تامین آن وجود دارد.

وی افزود: در سفارش گذاری که برای این قطعات انجام شده تعدادی از آنها به لحاظ کیفی قابل تایید نبوده و لذا مجددا از طریق شرکت های خارجی سفارش گذاری صورت پذیرفت که پس از تایید بر روی خودروها نصب و تحویل مشتریان خواهد شد.

تقی زاده افزود: بر این اساس با توجه به محدودیت ایجاد شده واگذاری تعدادی از خودروها با تاخیر مواجه شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به این شرایط با راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور هماهنگی های لازم صورت پذیرفته و در صورتی که مشتریان محترم و متقاضی خودرو دوگانه سوز تمایل به تبدیل و دریافت خودرو بنزین سوز داشته باشند می توانند با تغییر نوع خودرو، محصولی دیگر از این گروه خودروساز جایگزین و تحویل بگیرند که تعدادی از مشتریان اقدام به انجام این کار کرده اند.

معاون فروش سایپا افزود: سایپا برای تعدادی از مشتریان دیگر که متقاضی خودروهای دوگانه سوز هستند با هماهنگی پلیس راهور و پس از ارتقا و تایید سطح کیفی سیستم دوگانه سوز و بر اساس اولویت ثبت نامی محصولات خود را واگذار خواهد کرد.

تقی زاده در پایان تاکید کرد: آن تعداد از مشتریان که تمایل به تبدیل خودرو بنزین سوز خود به دوگانه سوز دارند به هیچ عنوان به مراکز غیر مجاز برای گاز سوز کردن خودروهای خود مراجعه نکنند.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • بهنام بهنام (30 مرداد 1395 ساعت 11:09)

    خیلی جالبه نیروی انتظامی تو تلوزیون جار میزنه که به علت اینکه نتونستن سازنده ها یورو 4 بدن پلاک نمیکنیم اینا علنا دارن تو چشم مردم نگاه میکنن به دروغ میگن واسه بالا بردن امنیت خودروها با تاخیر مواجه هستن
    واقعا تا کی میخواین به مردم ایران خیانت کنن این خودروسازها
    تنها دلیلش اینه که خودروسازها دولتین و دولت هم هرجور عشقش بکشه ماشین میده دست مردم

  • اسکالید اسکالید (29 مرداد 1395 ساعت 19:46)

    سایپا و ایمنی ؟؟؟؟؟؟!!!!!
    جک قرن

  • امیدتویوتا امیدتویوتا (29 مرداد 1395 ساعت 17:40)

    با این احوال که ایشان فرمودند باید برویم از خارج قطعه وارد کنیم.یعنی تا حالا اجناس بی کیفیت نسب میشده.مگه میشه.

  • محمد محمد (29 مرداد 1395 ساعت 16:45)

    دروغ دروغ دروغ همش دروغ. ال نود تحویل تیرماه ثبت نام کرده ام فعلاً مردادماه هم تموم میشه ولی هنوز که هنوزه از دعوتنامه خبری نیستش

  • خسته خسته (29 مرداد 1395 ساعت 15:53)

    قطعات با کیفیت یا چینی؟؟؟؟ چ کلاسی هم میزارین برا خودشون

  • علی علی (28 مرداد 1395 ساعت 17:41)

    خوب اقدام به سفارش گذاری به شرکت های چینی نکنید