1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. پشیمانی سایپا از افزایش قیمت عجیب و غریب سراتو

پشیمانی سایپا از افزایش قیمت عجیب و غریب سراتو

26 آذر 1396
  • 2

گروه خودروسازی سایپا که روز پنجشنبه قیمت سراتو را 14 میلیون تومان افزایش داده بود، از قیمت جدید خودرو منصرف شده و با همان قیمت قبلی این خودرو را به فروش میرساند.

 پشیمانی سایپا از افزایش قیمت عجیب و غریب سراتو

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا بر عدم افزایش قیمت خودروی سراتو و عرضه با شرایط قبلی تاکید کرد.

مهندس محسن جهرودی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در راستای حمایت از مصرف کنندگان و سیاست های دولت خدمتگزار با اعلام دستور عدم افزایش قیمت سراتو به معاونت فروش و بازاریابی سایپا و بازگشت قیمت خودرو به شرایط قبل اعلام کردکه موضوع افزایش قیمت در مقطع فعلی اجراء نمی شود.

وی در خصوص علل افزایش قیمت خودرو با توجه به افزایش هزینه های سربار تولید افزود: با کنترل هزینه ها ی مرتبط با تولید و در راستای حمایت مستمر از مصرف کنندگان هزینه ها را کنترل خواهیم کرد.

شایان ذکر است در حال حاضر طرح ویژه فروش و تحویل فوری خودروی سراتو آپشنال با قیمت قبلی 104.158.000 تومان در نمایندگی های سراسر کشور در جریان است.



نظرات

  • رضا حیدری رضا حیدری (27 آذر 1396 ساعت 13:45)

    آخه یکی نیست که بگه ای بی **** چرا اول قراردادتون میاین به مردم دروغ می گین که قیمت دنده اتوماتیک آپشنالش 60 تومن می شه و حالا میاین می گین 95 تومن آخه چرا مردم رو مسخره می کنین . خدا ازتون نگذره همش به فکر جیب پر از پولتون که با مکیدن خون مردم پرش کردین نباشین اگه مسلمان نیستید لا اقل یه کم وجدان داشته باشید. از مردم عزیز و فهیم کشور عزیزم می خوام که با نخریدن این غارغارک و بقیه تولیدات بی کیفیتشون این شرکتهای *** رو تحریم کنید تا کمی دست از این **** بر دارن.

  • Tg Tg (27 آذر 1396 ساعت 09:21)

    ۴۰تومان هم براتون در نمیاد. امیدوارم مردم دوباره تحریمتان کنند