1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. ادعای سایپایی ها ؛ تیبا 2 و ساینا دو ستاره شدند

ادعای سایپایی ها ؛ تیبا 2 و ساینا دو ستاره شدند

12 دی 1396
  • 1

مدیر تضمین کیفیت سایپا از ارتقاء کیفی دو محصول ساینا و تیبا2 به دو ستاره کیفی در آخرین گزارش شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران خبر داد.

سید محمد تهامی با اعلام این خبر افزود: بر اساس گزارش شرکت بازرسی استاندارد و کیفیت ایران(ISQI) در آذرماه سال جاری، دو محصول ساینا و تیبا 2 توانسته اند با ارتقای کیفیت موفق به کسب دو ستاره کیفی شوند.

 ادعای سایپایی ها ؛ تیبا 2 و ساینا دو ستاره شدند

وی افزود: با توجه به تاکید مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا مبنی بر ارتقای کیفی محصولات و در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان، دو محصول ساینا و تیبا 2 با تعریف پروژه های ارتقای کیفیت در حوزه قطعات و اصلاح و بهبود فرآیندهای تولید، حائز شرایط دو ستاره کیفی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شد.

تهامی ادامه داد: گروه سایپا با همکاری و تلاش شرکت های تامین کننده قطعات و همکاران حوزه تولید ، مهندسی و کیفیت در شرکت های سایپا و سایپا سیتروئن پروژه های بهبود کیفی این 2 محصول را طبق برنامه ریزی های پیش بینی شده اجرا کرد و در این راستا 9 پروژه در محصول ساینا و 19 پروژه در محصول تیبا 2 در نظر گرفته شد که اهم موارد در حوزه بهبود طراحی درب های جانبی و گیربکس بوده است.

مدیر تضمین کیفیت سایپا خاطرنشان کرد: بر اساس اهداف تعریف شده در خصوص افزایش رضایت مندی مشتریان، گروه سایپا در تلاش است تا با افزایش کیفیت در تولید قطعات و همچنین بهبود مستمر فرآیندهای تولید محصولات، بتواند سایر محصولات گروه را نیز در مسیر افزایش کیفیت قرار دهد.

تهامی با بیان اینکه طبق اهداف تعیین شده امیدواریم تا پایان سال با افزایش کیفی محصولات خانواده ایکس 100 همراه باشیم تصریح کرد: امیدواریم طبق برنامه ریزی صورت گرفته و پروژه های بهبود کیفیت تعریف شده در حوزه های مهندسی ، تامین قطعات و تولید در شرکت های سایپا و پارس خودرو به اهداف تعیین شده در این حوزه نیز دست یابیم .



نظرات

  • saman saman (13 دی 1396 ساعت 11:54)

    ایشون درک درستی از دنیای امروزی ندارند. این تفکر مربوط به 50 سال پیش در کشورهای جهان سوم است