1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. عرضه محصولات رنو با گیربکس جدید توسط پارس‌خودرو

عرضه محصولات رنو با گیربکس جدید توسط پارس‌خودرو

9 مهر 1396
  • 7

پژمان شادچهره با بیان این مطلب که گیربکس JHQ نسل پیشرفته گیربکس های دستی در دنیاست و مزایای زیادی نسبت به گیربکس های JH3 دارد افزود: از این پس محصولات گیربکس دستی خانواده رنو در پارس خودرو با گیربکس پیشرفتهJHQ تولید می شود.

 عرضه محصولات رنو با گیربکس جدید توسط پارس‌خودرو

وی گفت: در حال حاضر بیشتر شرکت های خودرو ساز بزرگ دنیا در خودروهای با گیربکس دستی به جهت مزایا و سهولت رانندگی از کلاچ های هیدرولیک استفاده می کنند و شرکت پارس خودرو نیز به جهت بالا بردن رضایتمندی مشتریان، محصولات رنو خود را با کلاچ هیدرولیک به بازار عرضه می کند.

شادچهره با بیان مزایای کلاچ هیدرو لیک و گیربکس جدید خاطر نشان کرد: نگهداری ساده تر، طول عمر بیشتر گیربکس، راندمان بالاتر، مصرف کمتر روغن گیربکس و کاهش آسیب های زیست محیطی ناشی از مصرف روغن از مزایای استفاده از کلاچ هیدرو لیک نسبت به کلاچ کابلی است.

مدیر مهندسی محصول پارس خودرو تصریح کرد: عملکرد بهتر پدال کلاچ , تعویض دنده راحت تر از دیگر مزایای کلاچ هیدرولیک است که از مهرماه سال جاری محصولات تندر90، ساندرو دستی و پارس تندر از دی ماه با کلاچ هیدرولیک تولید و عرضه می شوند.

گفتنی است پیش از این شرکت پارس خودرو ساندرو استپ وی دستی را با گیربکس JHQ تولید و به مشتریان عرضه می کرده است.



نظرات

  • مهندس مهندس (24 آبان 1396 ساعت 09:52)

    پاراگراف یکی مونده به آخر تفسیرش چیه؟ بالاخره از کی میاد بازار؟ پارس تندر که الان داره پیشفروش می‌کنه با موعد دعوتنامه بهمن هم کلاچ جدید روشه یا نه؟

  • شهنواز شهنواز (16 مهر 1396 ساعت 11:05)

    بنده نیز بانظرجناب عابدی موافقم
    ثبت نام من نیزتامرحله پرداخت پیش رفت اما باتوجه به اینکه فقط خود نمایندگیها امکان ثبت نام داشتن موفق به ثبت نام نشدم
    ای کاش یکی بود پیگیری میکرد چرا باید اینجوری باشه ........

  • عابدی عابدی (15 مهر 1396 ساعت 10:59)

    فقط خودشون وفامیلهاشون متونند ثبت نام کنند.برای ساندرو اس تپ وی یه روز به خداوندی خدا از صبح نشستم نتونستم ثبت نام کنم.ولی مدیر فروش بی وجدان سایپا گفته بود 70هزار دستگاه ثبت نام شده.

  • ناشناس ناشناس (10 مهر 1396 ساعت 18:35)

    حالا ک گیربکس عوض شده ببینید باعرضه این محصولات فقط ب افراد خاص خود و تبلیغات برای بدست اوردن سود سرشار و بازارگرمی هیچ یک از مردم عادی نمیتوانند ثبت نام کنند بنام رنو می فروشند ولی موتورش ایرانیزه اقایان بنز هم می تونند تولید کنند ولی ن با تکنولوژی روز فقط ماکت می سازنند و ب مردم بیچاره از طریق بازار سیاه عرضه میکنند زمانی ک خودرو های خارجی را نمیگژارنند وارد شود که رقابتی بوجود آید با این ترفند میخواهند جیب مردم بیچاره را خالی کنند با لگن هایشان

  • کامران کامران (10 مهر 1396 ساعت 14:03)

    این کار معنی نداره وقتی با یک اختلاف قیمت میشه اتومات سوار شد این کار ارزشی نداره این کارو باید 20 سال پیش انجام میدادن.

  • Arad Arad (10 مهر 1396 ساعت 14:01)

    تورو خدا نگا یه کلاه و یه ماسک بینی نزدن تو اون محیط صنعتی با اون لباسای چرک واقعا باید تاسف خورد

  • aydin aydin (10 مهر 1396 ساعت 02:36)

    چقدر گرون تر کردین اینو بگید د..های مافیایی