1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. خط تولید خودروی پراید تا پایان سال 96 متوقف می شود؟

خط تولید خودروی پراید تا پایان سال 96 متوقف می شود؟

23 خرداد 1396
  • 1

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سازمان استاندارد اعلام کرده که خودروی پراید تا پایان سال 96 باید از خطوط تولید خارج شود و کمیسیون صنایع به خودروسازان نیز اعلام کرده و آنها تا پایان سال جاری پراید را بازنشسته می کنند.

عزیز اکبریان، با اشاره به درخواست خودروسازان از شورای رقابت برای افزایش 5درصدی قیمت خودروها، گفت:درخواست افزایش قیمت حق طبیعی خودروسازان است، اما شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف کنندگان است که باید این درخواست را بررسی کند.

 توقف خط تولید خودروی پراید تا پایان سال 96

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، افزود: اگر براساس بررسی های صورت گرفته افزایش قیمت ضروری بوده و یا اتفاق خاصی در کیفیت خودرو رخ داده است، اجازه افزایش قیمت را صادر کند، در غیر اینصورت خودروسازان مجوز افزایش قیمت ندارند.

"کمیته صنعت کمیسیون صنایع دلایل درخواست خودرسازان را برای افزایش قیمت بررسی می کند"

اکبریان با بیان اینکه کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن درخواست خودرسازان را برای افزایش قیمت بررسی می کند، ادامه داد:کمیته صنعت پس از بررسی دلایل خودروسازان برای افزایش قیمت و تطبیق آن با واقعیت های موجود جمع بندی بررسی ها و نظرات را به اعضای کمیسیون ارائه می دهد.

وی با اشاره به بررسی کیفیت خودروهای داخلی توسط کمیسیون صنایع و معادن، یادآور شد:مشکلات کیفیت خودرو و راهکارها برای رفع این مشکلات به وزارت صنعت و خودروسازان اعلام شده است، که پس از ماه مبارک رمضان جلساتی با حضور خودروسازان و مسئولان وزارت صنعت برای بررسی اقدامات در این زمینه برگزار می شود.

"کمیسیون صنایع و معادن به خودروسازان اعلام کرده که تا پایان سال جاری خط تولید خودروی پراید را متوقف کنند"

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه سازمان استاندارد متولی اعلام کیفیت خودروها است، افزود:سازمان استاندارد اعلام کرده که خودروی پراید تا پایان سال 96 باید از خطوط تولید خارج و تولید آن متوقف شود و کمیسیون صنایع و معادن به خودروسازان نیز اعلام کرده و آنها تا پایان سال جاری پراید را بازنشسته می کنند.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:سازمان استاندارد باید نظرات خود را درباره کیفیت سایر خودروها اعلام کند، تا کمیسیون صنایع و معادن مطابق با آن عکس العمل داشته باشد.

منبع : خبر گزاری خانه ملت



نظرات

  • عدل عدل (14 تیر 1396 ساعت 12:48)

    باز هم یه حرف احمقانه و یه شعار خوش باورانه
    توقف تولید پراید تا آخر 96 !
    شما اگه تونستید تا آخر 1406 متوقف کنید اونوقت بیایید پز بدید
    به این میگن حرف مفت مفت مفت!