1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. اگرکشوری خودرویی باقیمت و کیفیت پراید تولیدکند، ما از آن برای عرضه به بازار داخل استقبال می کنیم

اگرکشوری خودرویی باقیمت و کیفیت پراید تولیدکند، ما از آن برای عرضه به بازار داخل استقبال می کنیم

22 آبان 1395
  • 13

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه هیچ خودرویی توان رقابت با خودروی پراید را از نظر قیمت و کیفیت ندارد، گفت: اگر کشوری خودرویی با قیمت و کیفیت پراید تولید کند، ما از این محصول برای عرضه به بازار داخل استقبال می کنیم.

«مهدی جمالی» عصر چهارشنبه در ششمین روز برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها سواری تیبا را جایگزین خوبی برای پراید دانست.

وی افزود: با این حال، پراید اکنون بالاترین تقاضا را در کشور دارد، اما تیبا نیز خودرو مناسبی برای جایگزینی آن است.

جمالی ادامه داد: هر بنگاه اقتصادی وظایف اجتماعی دارد و آن کسب رضایت مشتریان است. سایپا نیز با عرضه این محصول و این قیمت به دنبال کسب رضایت مشتریان است زیرا این خودرو از نظر کیفی نیز با محصولات مشابه خود می تواند در بازار رقابت کند.

وی با بیان اینکه سایپا به عنوان یک خودرو ساز مکلف به جایگزینی محصول دیگری با پراید است، گفت: خوشبختانه سایپا با توجه به توانایی های فنی و صنعتی، در سال های گذشته تیبا را به بازار عرضه کرد و این می تواند جایگزین خوبی برای خودرو سواری پراید باشد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سایپا تا پایان سال جاری محصول جدید دیگری را به بازار عرضه خواهد کرد، یادآورشد: این محصول حاصل پروژه 212 است و انتظار داریم آن را تا پایان امسال به بازار عرضه کنیم.

جمالی اظهارداشت: با این حال تا زمانی که تقاضا در پراید وجود داشته باشد، سایپا با ارتقای کیفیت به تولید پراید ادامه خواهد داد و همانطور که تاکنون پراید 52 استاندارد اجباری را گذرانده است، امسال با افزایش استانداردهای اجباری خودرو به 55 مورد، پراید هر 55 استاندارد اجباری مورد نیاز را تامین خواهد کرد.

جمالی در ادامه با اشاره به رشد تولید در گروه خودروسازی سایپا یادآورشد: امسال میانگین رشد صنعت در کشور 26 درصد بود، اما رشد گروه خودرو سازی سایپا بیش از 50 درصد بوده است و این نشان می دهد شرکت سایپا در رشد صنعتی کشور شرکت پیشرو است.

از ابتدای امسال تا پایان مهرماه 638 هزار و 599 دستگاه انواع خودروی سواری در کشور تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 27 درصد افزایش یافته است. سهم خودرو پراید از این میزان تولید 157 هزارو 908 دستگاه و خودروی تیبا x200 به میزان 42 هزار و 266 دستگاه بوده است.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • . . (24 آبان 1395 ساعت 09:50)

    اگه جون مردم واسه ات ارزش داشت هیچ وقت به خودت اجازه نمی دادی این حرف ها رو بزنی آقای مدیر عامل یه لطف بکن با خانواده با همین خودروی 52 استانداردی یه سفر تو جاده های ایران برو تا حداقل صحت حرفات برا ما اثبات بشه خارجی ها پیش کش

  • ایمانی ایمانی (23 آبان 1395 ساعت 13:47)

    تورا خدا یکی نیست توی این مملکت جلوی این خودرو سازها رابگیره هرچه دلشان می خواهد می کنند و می گویند

  • حسن حسن (23 آبان 1395 ساعت 05:54)

    واقعا متاسفم که تو یه کشوری هستم که یه همچین افرادی شدن زمام دار صنعت کشور
    خب بگو با همین پول پراید تو کشورای دیگه خودروهای به مراتب با کیفیت تری میشه انتخاب کرد مردمو********فرض نکن

  • م . د م . د (22 آبان 1395 ساعت 23:57)

    واقعا شرم آوره که پس از 20 سال از تولید این خودرو با وقاحت تمام میای و از قیمت و کیفیت پراید برای ما اینجوری بلبل زبونی میکنی . توی دنیا با قیمت پراید میتوان خودروهایی به مراتب مجهزتر و ایمن تر و با کیفیت تر نسبت به پراید را خرید.

  • احسان احسان (22 آبان 1395 ساعت 22:17)

    تو رو خدا این مدیر عامل حالش خوب بوده ، نبوده ؟ یکی نیست بگه کل ایران رو کردید****** خجالت که نمی کشید . ایران شده فقط ایران خودرو وقتی که ********** پراید بهترین ماشین سال میشه دیگه :))

  • علی علی (22 آبان 1395 ساعت 21:50)

    خدا وکیلی تولید یه خودرو متعلق به دهه 80 میلادی با این کیفیت که سالانه هزاران کشته میده افتخار داره....متوقف کنید تولیدشو جای این حرفا

  • ناشناس ناشناس (22 آبان 1395 ساعت 21:43)

    دیگه رو روبرم.من که بعیدبدونم محصولات مرسدس بنزم کیفیتش به پرایدبرسه.!!!

  • سیناا سیناا (22 آبان 1395 ساعت 21:39)

    بهتره بگه هیچ خودرویی در جهان سود دهی پراید رو برامون نداره که از این منظر کاملا حرفش صحیحه.

  • کیومرث کیومرث (22 آبان 1395 ساعت 21:38)

    شفای عاجل مشارالیه را از خدا خواهانیم . انشالله روح تمامی جانباختگان خودرو پراید نیز برای سلامتی روان ایشان دعا خواهند نمود.

  • امیر امیر (22 آبان 1395 ساعت 20:48)

    به جای حرف های دروغ و بچگانه که باعث میشود مضحکه خاص و عام شویم وانتقادات و خشم مردم را برانگیزیم
    بهتر نیست تلاشی واقعی داشته باشیم

  • علیرضا علیرضا (22 آبان 1395 ساعت 17:39)

    خلایق رو هرچه لایق

  • ماها ماها (22 آبان 1395 ساعت 16:59)

    جوک سال......همچو از قیمت و کیفیت پراید حرف میزنن انگار......یک نیم نگاهی به قیمتها خودرو های باکیفیت و هم اندازه پراید به ان سوی مرزها بزنید....که نیازی به مثال زدن نیست

  • مهدی نوروزی مهدی نوروزی (22 آبان 1395 ساعت 13:54)

    واقعا متاسفم برای مدیر عامل بزگترین شرکت خودرویی ایران.برا همینه که بعد از 50سال صنعت خودروهنوز داریم از کیقیت پراید حرف میزنیم.