درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
.... زیاده بردر تو این مملکت.این ماشین کاملا متناسب با سلایق داخلی انتخاب شده و به شما قول میدم بسیار پرفروش بشه . ضمنان نگاه به جیب خودمون نکن توی یک خیابون ماشین هایی به مراتب گرونتر از این می بینی
شرکت های سایپا و ایران خودرو به جز پژو فرانسه برند دیگه ای پیدا نکردن باهاش قرارداد ببندن؟؟؟؟
سلام
چرا کسی به قیمت بالای این خودرو اعتراضی نمیکنه؟ چراااااا؟
خاهشن گند نزنید نمیخاد قطعاتشو خودتون بزنین دستتون درد نکنه بذار به حال خودش باشه.;50 سال دیگه هم شما نمیتونین خودتون خودرو تولید کنین همش از این و اون کمک میگیرین .یه موتور نمیتونین طراحی کنین.
دوست عزیز میتونیم طراحی کنیم خیلی هم خوب الان موقع ماشین های بنزینی تموم شده موقع خودرو های هیبریدی حیف و 100 حیف که بازم به اینده فکر نشده و رفتن دنبال همون راهی که سال 90 به بن بست رسیدن الان ایران خودرو با شرکت های وارد کننده هیچ فرقی نداره عین اطلس خودرو و ......
کاملا شبیه اتاق ماشین چینی ها است هیچی تغییر هم ندارد معلومه قطعاتی که از چین آورده حالا می خواهد به اسم فرانسوی بخورد ما بدهد !!!
سلام. خودرو 2008 هرچند ازنظر فنی نسبتا بهتراست از این اشغالهای تولید داخل اما گران بودن ان چندان مطلوب نخواهدبود. فعلا که مردم ما باید هر پیت حلبی را باید سواربشند. تا انتخابات بعد ببینیم چه میشود.
البته خودرویی با بیش از 25 میلیون تومان سرانه ی هزینه نسبت به تولید کنندگان اروپایی. آیا با این 25 میلیون سرانه هزینه می توان به بازار جهانی راه یافت. یا که این 25 میلیون سرانه فقط برای ما ایرانی هاست و وقتی خودروی تولید داخل به آن سوی مرزها می رود افت قیمتی سرسام آور خواهد داشت؟
سلام چرا ایران خودرو اینجورى میکنه اینکه سانروفم نداره حتى اه