1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. مشخصات جدید و تغییر کرده جک S5 اتوماتیک

مشخصات جدید و تغییر کرده جک S5 اتوماتیک

21 اردیبهشت 1395
  • 1

شرکت کرمان موتور که چند سالی است محصولات JAC و Lifan چین را برای بازار ایران تولید و مونتاژ می کند، در سال گذشته با معرفی جک S5 دنده ای، حکم رانی را بر بازار کراس اوورهای زیر 100 میلیون تومان آغاز کرد.

 جک s5

با گذشت کمتر از یک سال شاهد بودیم که فروش این خودرو چینی به بیش از 20 هزار دستگاه رسید و تقریبا کار را برای رقبا سخت کرد. در این میان که کرمان موتور، فروش خوبی را بخاطر S5 تجربه می کرد، شرکت هایی چون ایران خودرو و مدیران خودرو، هایما S7 و چری تیگو۵ را روانه بازار کردند که از نظر امکانات رفاهی و ایمنی در سطح بالاتری بودند و به گیربکس اتوماتیک مجهز شده بودند. همین مسئله باعث شد تا تعدادی از مشتریان که علاقه بیشتری به خودروهای اتوماتیک داشتند، از جک S5 بگذرند و به سراغ سایر رقبا بروند. اواخر سال 94 بود که شرکت کرمان موتور نسخه اتوماتیک جک S5 را معرفی کرد و فروش آن با قیمت 88 میلیون تومان آغاز شد.

S5 اتوماتیک به امکانات ایمنی و رفاهی جدیدی مجهز شده بود که رقابت آن را با سایر خودروهای هم رده جدی تر می کرد. با آغاز این هفته، شرکت کرمان موتور کاتالوگ جدیدی از S5 اتوماتیک را روی سایت رسمی خود قرار داد که باعث تعجب خیلی ها شد. این بار S5 در بازنگری انجام شده به امکانات جدید مجهز شده است که شاید تصور آن برای رقبا سخت باشد. امکاناتی که سطح فنی این خودرو را ارتقا می دهد و باعث می شود مشتریان زیادی با قیمت ۸۸ میلیون تومان به سراغ این چینی پرفروش بیایند.

مشخصات جدید و تغییر کرده جک S5 اتوماتیک

کرمان موتور به غیر از گیربکس شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه، چهار کیسه هوا، سنسور پارک جلو و عقب، صندلی راننده برقی با حافظه، مانیتور و دوربین عقب، گرمکن صندلی های جلو، ESC، HBA، HDC، HAC، آینه تاشو برقی، سانروف، ترمز پارک برقی و استارت دکمه ای که از قبل در ثبت نام ها به مشتریان اعلام کرده بود، با نصب سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، سیستم پخش با قابلیت اجرا DVD و نویگیشن فعال باعث غافل گیری مشتریان خود شده است. جالب این است با توجه به تست ها همگام سازی و ارتقا فنی که برای S5 اتوماتیک برگزار شده است، گشتاور موتور 30 نیوتون متر افزایش پیدا کرده و به 265Nm رسیده است.

پیش بینی می شود با حضور این خودرو در بازار سال 95، باز هم رکورد فروشی دیگر به اسم کرمان موتور ثبت شود. S5 خودرویی کراس اوور و چینی است که تک دیفرانسیل جلو بوده و به موتور دو لیتری توربو 174 اسب بخاری مجهز است. این خودرو ظاهری مشابه هیوندای توسان دارد و در بخشی از پلتفرم، از اصول طراحی هیوندای استفاده شده است. نسخه دنده ای S5 قیمت 75 میلیون و 400 هزار تومان را در کارخانه دارد و تا 80 میلیون تومان در بازار آزاد معامله می شود. مدل اتوماتیک 88 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و به احتمال قوی در تابستان امسال به خیابان ها می آید.

 جک s5

منبع: اسب بخار



نظرات

  • مرصاد مرصاد (14 مهر 1395 ساعت 22:09)

    ما الان 2 ماهه این ماشینو داریم, ماشین عالی ای هست بی نقص و کاملا لوکس و موتور قدرتمندی داره که توربو شارژه و شتاب خیلی خوبی داره