درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
سلام
واقعا حیفه
من طرح های این آقای آلاد رو که میبینم با اینکه
طراح نیمه حرفه ایه اما در حد حرفه ای ها و طرح اقتصادی میده بیرون
خیلی جای تأسف داره
با ثروتی که ایران خودرو داره میتونه چند بار بنز رو بخره و بفروشه!
آخه چه مرگشونه.. چرا اینچنین میکنن با مردم!؟
اینا تا حمایت همه طرفه دولت پشتشونه.. آب از دلشون تکون نمیخوره..
حتی سایپا که ماشینای افتضاحی میده بیرون با رونمایی از (رهام) داره یه تکونایی به خودش میده.
ان شاءالله یه روزی یه سرمایه گذار یا پول خوبی دست آقای آلاد بیاد که بتونه شرکت خودشو راه بندازه و تا اینقدر معطل این شرکتای مسخره نشه
کارش خیلی عالیه ولی حیف یه مشت ** **** شدن مدیر ایران خودرو وسایپا متاسفم متاسفم
دمت گرم ادامه بده ما هم حمایت میکنیم امام زمان پیش گام هایت
چه فایده بازار خودرو جوری آشفتس پراید رویا شده برای جونا دنا و پارس شده قیمت سوناتا آزرا اینم تولید کنن میخوان قیمت نجومی بزارن اونم با قطعات آشغال تولید داخل که یه دست انداز میفتی سپر ماشین میفته من دنا دارم کوچکترین ضربه میخوره سپر جلو میشکنه
جوانان ما بافکر وباسلیقه هستند وازاین بهترش راهم داریم ولی افسوس که کسی اهمیت نمی دهد
به نظرم طراحی مهم نیست ساخت ، قطعه ، موتور و کیفیت قطعات مهمه جوانان برن سراغ کیفیت این فقط ظاهر هست
بحث سود و زیان یک ماشین میان خودرو سازهای ما نیست وگرنه با تولید یک ماشین بروز علاوه بر فروش بالای داخلی امکان صادرات نیز هست ظاهرا مدیران این شرکت ها از اینکه مردم اذیت بشن و سوار ماشین های قدیمی و یا طراحی های کهنه بشن لذت میبرن نوعی بیماری دارن
سایپا هنوز پراید و ایران خودرو پژو 405 متعلق به دهه 80 میلادی را تولید می کنند چه انتظاری از انها دارید در این بازار غیر رقابتی وانحصاری تنها رفع انحصار تکانی به انها خواهد داد
سلام هر چند میدانم که دیدگاه بنده را نشر نمیدهید . ولی جهت اطلاع خدمت شما عرض کنم بنده 15 سال است که شرکت ایران خودرو شاغلم . یکی از همکاران سابق بنده طراح خوبی بودن متاسفانه بعد از ارسال چند طرح . جواب مدیریت طراح و تحقیقات ایران خودرو چه بود . ( لطفا فقط چراغ ها این ماشین تغییر بدهید نه کل بدنه را
چرا فکر کردین نظرتون منتشر نمیشه؟ :)
منم نه سال اونجا کار کردم و باهات موافقم. البته خدا رو شکر که سعادتی نصیبم شد که بیام بیرون.
دناپلاس هاچ بکه نه سمند.زحمت کشیده بخدا. حالا چند گرفته دم دنا رو قیچی کرده؟
عامو شما خیلی از دیزاین ماشین سر در میاری که به این میگی دناپلاس؟
سر تا پای این با دناپلاس متفاوته
لطفا توی زمینه ای وقتی اطلاعات ندارین حرف نزنین
امثال شما حرف نامربوط نزنن کسی نمیگه لال هستین
طرح خیلی زیباییه وی مطمئنا با استقبال ایران خودرو و سایر شرکت های ایرانی مواجه نخواهد شد چون این شرکتها به دنبال توسعه محصولات خود نیستند بلکه میخوان با حداقل هزینه بیشترین سود را ببرند و به فکر جیب خوشون هستند نه سلیقه مردم! بنابراین همین فرغونهای فعلی را که الان هم خیلی کمیاب شدند به قیمت بنز و آئودی به مردم قالب می کنند!
طراحیش زیبا و بدونه ایراده ولی خوب حیف که اجرا نمیشه اگرم بشه پول خون باباشون از ملت میگیرن