1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. احتمال افزایش قیمت چند میلیون تومانی سراتو شرکت سایپا

احتمال افزایش قیمت چند میلیون تومانی سراتو شرکت سایپا

23 آذر 1396
  • 0

گروه سایپا در حالی به یکباره اقدام به بستن سایت فروش سراتو کرده که بحث‌هایی مبنی بر احتمال افزایش قیمت 10 میلیون تومانی این خودرو مطرح است، این در شرایطی است که سایپا اخیراً قیمت این خودرو را 5 میلیون تومان افزایش داده است.

 احتمال افزایش قیمت چند میلیون تومانی سراتو شرکت سایپا

این روزها افزایش قیمت خودروهای وارداتی در پی بسته شدن سایت ثبت سفارش و مطرح شدن بحث احتمال افزایش تعرفه واردات بهانه‌ای برای افزایش قیمت برخی خودروهای داخلی به ویژه محصولات مونتاژی شده است.

در این زمینه شاهد توقف یکباره فروش سراتو سایپا و مطرح شدن بحث احتمال افزایش دوباره قیمت این خودرو هستیم.

مدیر یکی از نمایندگی‌های سایپا به "فارس" گفت: سایپا سایت فروش سراتو را بسته است و در حال حاضر امکان خرید این خودرو وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سایپا ماه گذشته قیمت سراتو را حدود ۵ میلیون تومان افزایش داد و به ۱۰۴ میلیون تومان رساند، افزود: سایت فروش این خودرو از روز پنجشنبه هفته قبل بسته شده و صحبت‌هایی مبنی بر افزایش قیمت ۱۰ یا ۱۳ میلیون تومانی این محصول مطرح است.

وی با بیان اینکه هنوز میزان افزایش قیمت سراتو مشخص نشده است، گفت: نمایندگی‌ها نباید در شرایط فعلی فروش این خودرو را با قیمت‌های بالا انجام دهند.

این مدیر نمایندگی سایپا با اشاره به اینکه بسته شدن سایت فروش سراتو بدون صدور بخشنامه از سوی سایپا اتفاق افتاده است، افزود: هر وقت که شرکت می‌خواهد فروش خودرویی را متوقف کند، از قبل اطلاع‌رسانی می‌کند و به نمایندگی‌ها بخشنامه می‌زند که این اتفاق نیفتاده است.

وی اظهار داشت: برخی نمایندگی‌ها از محل خودروی امانی نسبت به فروش سراتو اقدام کرده‌اند و در شرایطی که خریدار به دنبال طی مراحل بانکی است، سایت فروش بسته شده و امکان تحویل خودرو به آنها وجود ندارد که این امر مشکلاتی را برای نمایندگی‌ها به وجود آورده است.

وی در مورد دلیل افزایش قیمت سراتو نیز گفت: مشخص نیست چرا چنین اتفاقی قرار است بیفتد ولی احتمالاً به دلیل افزایش قیمت خودروهای وارداتی است.

آخرین قیمت کارخانه‌ای سراتو دنده‌ای ۸۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سراتو اتومات ۱۰۴ میلیون و ۱۵۸ هزار تومان تعیین شده و در حال حاضر بحث افزایش قیمت دوباره این خودرو مطرح است.

قیمت سراتو 2000 آپشنال صبح امروز چهارشنبه به 108 میلیون تومان رسیده است.



نظرات