1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. ایران‌خودرو بیشترین سهم فروش بازار را کسب کرد

ایران‌خودرو بیشترین سهم فروش بازار را کسب کرد

17 بهمن 1395
  • 1

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: اجرای طرح های فروش از جمله شیوه مشارکت در تولید موجب شده تا میزان فروش از تیراژ تولید ایران خودرو بیشتر شود و ما بتوانیم از سرمایه مشتری با سود مناسب در تولید محصول استفاده کنیم.

ایران‌خودرو بیشترین سهم فروش بازار را کسب کرد

مصطفی خان کرمی، با بیان این که تولید و فروش امسال نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته گفت: با وجود تعدد و عرضه خودروهای وارداتی، تنوع محصولات ایران خودرو موجب حفظ سهم بیش از 52 درصدی ریالی و سهم تعدادی 51 درصدی تولید ایران خودرو در بازار شده است این در حالی است که با عرضه مناسب به دلیل استقبال بازار و مشتریان و عدم وجود محصول در تمامی سگمنت های قیمتی، سهم فروش بیشتری نسبت به سایر رقبای موجود در بازار داشته ایم.

وی افزود: از ابتدای سال تا دهه اول بهمن ماه بیش از 530 هزار دستگاه خودرو فاکتور و تحویل مشتریان شده است.

خان کرمی علاوه بر تنوع محصولات، روش های متنوع فروش در کنار افزایش کیفیت محصولات به منظور افزایش رضایت مشتریان را موجب تمایل بیشترآنان به خرید محصولات ایران خودرو دانست و گفت: طرح های اقساطی، نقدی، مشارکت در تولید، روش های پرداخت منعطف و به انتخاب مشتری و هدایا و تخفیف هایی که برای انواع محصولات درنظر گرفته می شود زمینه رضایت مشتریان را فراهم کرده است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در پایان اظهار داشت: سایت اینترنتی ایجاد کرده ایم تا نمایندگی ها به صورت آنلاین درخواست ها و نظرات مشتری را درخصوص محصول ارسال کنند و ما بتوانیم براساس نظرات مشتری برنامه های خود را پیش ببریم.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • Hosein Hosein (18 بهمن 1395 ساعت 09:59)

    اگه راست میگید بذارین خودروهای خارجی بدون گمرک بیان داخل اون وقت بگیدفروش ایران خودرو چقدره.بابامردم از مجبوری گاریهای شماروسوارمیشن.ملت بدبخت ایران...