1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تذکر شورای رقابت به سایپا به دلیل عدم رعایت حقوق خریداران

تذکر شورای رقابت به سایپا به دلیل عدم رعایت حقوق خریداران

8 مهر 1395
  • 2

رئیس شورای رقابت با اشاره به فروش ۴ هزار دستگاه "ساندرو استپ وی" در عرض نیم ساعت و ارسال شکایات متعدد در خصوص عدم رعایت اصل برابری و عدالت در فروش، گفت: شورا بعد از بررسی این موضوع تذکرات لازم را به سایپا داد.

با اشاره به فروش محصول جدید شرکت سایپا در هفته اخیر، اظهارداشت: سایپا در اولین روز هفته جاری 4 هزار دستگاه از محصول جدید خود تحت عنوان ساندرو استپ وی را در عرض نیم ساعت به فروش رساند.

وی با بیان اینکه این موضوع با توجه به دریافت شکایات بسیار از سوی مصرف کنندگان در شورای رقابت مورد بررسی قرار گرفت: در این شکایات مردم اعلام کرده بودند که شرایط برابری در این فروش نبوده و تعدادی از بنگاه داران به نام خریدار موفق به خرید شده‌اند.

رئیس شورای رقابت با اشاره به اینکه شورا بعد از بررسی این موضوع تذکرات لازم را به سایپا داد، تصریح کرد: سایپا اعلام کرد که این میزان استقبال را پیش بینی نکرده بود، اما قرار شد در فروش های بعدی برای رعایت حقوق خریداران اقدامات لازم انجام شود.

براساس اطلاعیه شرکت سایپا فروش خودرو رنو "ساندرو استپ وی" از ساعت 11 روز شنبه 3 مهرماه آغاز شد و بنا بر اعلام مدیر بازاریابی و فروش این شرکت در مدت کمتر از 30 دقیقه 4000 دستگاه خودرو به فروش رسید.

منبع:تسنیم



نظرات

  • سالار سالار (9 مهر 1395 ساعت 09:15)

    بابا شورای رقابت رحم کن به سایپا حالا یه اشتباهی کردن....

    مجید مجید (15 مهر 1395 ساعت 11:07)

    یعنی گوششو بریداااااا