1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. گزارش تصویری از خط تولید چانگان CS35 شرکت سایپا

گزارش تصویری از خط تولید چانگان CS35 شرکت سایپا

25 اردیبهشت 1395
  • 0

تولید آزمایشی محصول جدید سی.اس.35(cs35) در خط تولید سایپا کاشان آغاز شده است و تولید انبوه این خودرو در نیمه دوم خردادماه امسال آغاز خواهد شد.

 خط تولید چانگان CS 35 در کاشان

مهندس فریبرز شهباز مدیرعامل شرکت خودرو سازی سایپا کاشان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: شرکت سایپا کاشان طی 7 سال گذشته 600 هزار خودرو داخلی و صادراتی تولید کرده است که این نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای این شرکت در راستای برنامه کلی گروه خودروسازی سایپا است.

شهباز، نیروی متخصص , جوان و با ایمان را از مزیت های رقابتی شرکت سایپا کاشان دانست و افزود: شرکت سایپا کاشان شرایط جدید همکاری مشترک با خودرو ساز های بزرگ خارجی که از طرف مدیریت ارشد گروه برای شرکت سایپا کاشان در نظر گرفته شده است را یک فرصت مناسب می داند تا همواره محصولات خوب و باکیفیت به دست مردمان خوش ذوق کویر تولید شود.

مدیر عامل سایپا کاشان از تولید 150 هزار خودرو در برنامه تولید سال آینده خبرداد و گفت : امیدواریم با یک برنامه ریزی منظم و منسجم بتوانیم این تعداد خودرو را برای بازارهای داخلی و خارجی تولید کنیم.

وی افزود: گروه خودرو سازی سایپا با داشتن یک زنجیره تامین قدرتمند در زمینه های مختلف, امکان تولید و همکاری مشترک با خودرو سازی بزرگ دنیا را تسهیل کرده و مطمئنا سایپا کاشان به عنوان جزئی از گروه خودرو سازی سایپا از تمام توان و پتاسنیل خود در راستای اهداف گروه بهره خواهد گرفت.

شهباز از تولید آزمایشی خودرو CS35 خبر داد و افزود: این خودرو از لحاظ زیبایی, کیفیت و قیمت می تواند پاسخگوی نیاز هموطنان عزیز که علاقمند به استفاده از خودرو شاسی بلند هستند باشد.

وی خودرو cs35 را با توجه به امکانات و نوع طراحی جزء خودروهای روز دنیا دانست و گفـت: این خودرو که با همکاری مشترک فورد و چانگان طراحی و تولید شده است در مرحله اول به صورت CBU در اختیار هموطنان قرار گرفت که استقبال خوبی از محصول شد.

مدیر عامل سایپا کاشان از دیگر فاکتورهای مهم خودرو CS35 را زیبایی تریم داخل, ارگونومی مناسب, شتاب اولیه و مصرف سوخت پایین دانست و افزود: این خودرو به لحاظ طراحی داخلی و بیرونی بسیارزیبا است و می تواند حس خوب رانندگی و کیفیت را به سرنشینان انتقال دهد.

وی گفت: شرکت سایپا کاشان با یک برنامه ریزی و ارزیابی مناسب, تولید محصول زیبا و باکیفیت CS35 را از نیمه دوم خرداد ماه سال جاری آغاز خواهد کرد.

شهباز افزود: خودرو CS35 با 8 رنگ متنوع تولید می شود و نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا با توجه به آموزش و برنامه ریزی های صورت گرفته آمادگی کامل برای ارائه خدمات رسانی مناسب به مشتریان گرامی را دارند.

وی قیمت وارداتی خودرو CS35 در مرحله اول را 88 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر با داخلی سازی تولید این محصول در شرکت سایپا کاشان و با کیفیتی بهتر از نوع وارداتی آن، به قیمت 64 میلیون تومان در اختیار هموطنان قرار می گیرد البته فروش این خودرو در اردیبهشت ماه 95 با 2 میلیون تومان تخفیف صورت می گیرد.

مدیرعامل سایپا کاشان تولید CS35 را برای سال جاری 4000 دستگاه عنوان کرد و گفت: 21 درصد از قطعات تولید این محصول داخلی خواهد بود و برای سال 96 داخلی سازی این خودرو 40 درصد برنامه ریزی شده است و علاوه بر بازار داخلی بخشی از تولیدات نیز برای بازار صادراتی در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر شرایط و نحوه همکاری با شرکت سیتروئن گفت: مذاکرات خوبی با این خودروساز بزرگ صورت گرفته که در آینده نزدیک شرایط همکاری توسط مدیریت ارشد گروه اعلام خواهد شد. گفتنی است در پایان نشست خبری, خبرنگاران در محل تست جاده شرکت سایپا کاشان حاضر شدند و خودرو شاسی بلندCS35 را در مسیرهای مختلف مورد تست و بررسی قرار دادند.

 خط تولید چانگان CS 35 در کاشان

 خط تولید چانگان CS 35 در کاشان

 خط تولید چانگان CS 35 در کاشان

 خط تولید چانگان CS 35 در کاشان

 خط تولید چانگان CS 35 در کاشان

 خط تولید چانگان CS 35 در کاشان

 خط تولید چانگان CS 35 در کاشان

 خط تولید چانگان CS 35 در کاشان

 خط تولید چانگان CS 35 در کاشان

منبع: ایسنا



نظرات