1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تولید بی وای دی اف3 با آپشن های بیشتر از 3 ماه آینده آغاز می شود

تولید بی وای دی اف3 با آپشن های بیشتر از 3 ماه آینده آغاز می شود

30 مهر 1397
  • 0

مدیرعامل کارمانیا با توجه به اتفاقات اخیر در صنعت و بازار خودروی کشور و افزایش قیمت دلار گفت: خریداران بی وای دی اس7 در زمان صدور دعوتنامه می توانند افزایش قیمت این شاسی بلند را با تسهیلات ارائه شده شرکت پرداخت کنند.

 تولید بی وای دی اف3 با آپشن های بیشتر از 3 ماه آینده آغاز می شود

پویا سالاری شریف با بیان این که دلیل تاخیر در تحویل بی وای دی اس7 شرایطی است که ناخواسته به صنعت خودرو تحمیل شده است، افزود: در حال حاضر تولید آزمایشی بی وای دی اس7 در شرکت کارمانیا با موفقیت به انجام رسیده و این خودرو در حال گذراندن تست های فنی است.

مدیرعامل کارمانیا به زمان تحویل و قیمت اس7 نیز اشاره کرد و گفت: با طی شدن فرآیند تولید اس7 در شرکت کارمانیا، تحویل این خودرو از اواخر پاییز استارت زده می شود.

وی ادامه داد: به دلیل تغییرات مداوم نرخ ارز که گاهی بیش از 5 درصد در هفته را نیز به ثبت رسانده است، تا زمان صدور دعوتنامه خودرو قادر به تعیین قیمت قطعی اس 7 نخواهیم بود.

 تولید بی وای دی اف3 با آپشن های بیشتر از 3 ماه آینده آغاز می شود

سالاری در خصوص افزایش قیمت این خودرو که بیش از برآورد های خریداران در زمان ثبت نام خواهد بود نیز گفت: همانطور که در تحویل بی وای دی اس6 بر اساس قیمت ثبت شده در قرارداد با وجود اختلاف 100 میلیون تومانی با بازار آزاد مصمم هستیم، با در نظر گرفتن تسهیلات مناسب در زمان تحویل سعی در جلب رضایت مشتریان بی وای دی اس7 خواهیم کرد.

مدیرعامل کارمانیا در ادامه به برخی مشکلات پیش آمده در تولید بی وای دی اف3 اشاره و بیان کرزد: پس از رفع مشکلاتی که تولید اف3 با آن مواجه شد، تولید دوباره این خودرو از 3 ماه آینده با آپشن های بیشتر از سر گرفته خواهد شد.

سالاری شریف در پایان تصریح کرد: شرکت بی وای دی تابع سیاست های دولت مرکزی چین است و به دلیل حمایت دولت چین از ایران، بی وای دی نیز حضور خود در ایران را ادامه خواهد داد.



نظرات