1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. خودروسازان باید به وعده های خود عمل کنند

خودروسازان باید به وعده های خود عمل کنند

8 فروردین 1396
  • 0

در سال جدید خودروسازان به وعده خود مبنی بر تولید خودروهای جدید و با کیفیت برای استفاده عامه مصرف‌کنندگان عمل کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: در سال جدید خودروسازان به وعده خود مبنی بر تولید خودروهای جدید و با کیفیت برای استفاده عامه مصرف‌کنندگان عمل کنند.

شهرام آزادی اظهار کرد: در سال گذشته در فضای مثبت پسا برجام خودروسازان داخلی موفق به عقد چند قرارداد تولید مشترک و همکاری با خودروسازان معتبر بین‌المللی شدند.

وی با بیان اینکه خودروسازان وعده داده‌اند حاصل همکاری با خودروسازان بین‌المللی تولید خودروهای جدید، به‌روز و با کیفیت باشد، خاطرنشان کرد: بنابراین در سال جدید خودروسازان باید همان طور که پیش از این وعده داده‌اند خودروهای جدید را جایگزین خودروهای قدیمی در حال تولید کنند.

این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: همچنین در سال جدید خودروسازان داخلی باید مراقبت کنند که خودروسازان خارجی طرف قرارداد به توافقات صورت گرفته مبنی بر سرمایه‌گذاری در ایران، انتقال دانش فنی و صادرات خودروهای تولیدی به طور کامل عمل کنند.

وی افزود: مردم به درستی انتظار دارند که در سال جدید حاصل همکاری‌های آغاز شده بین خودروسازان داخلی و خودروسازان بین‌المللی را ببینند و خودروسازان باید هرچه زودتر به وعده خود برای عرضه خودروهای جدید عمل کنند.

آزادی با بیان اینکه صنعت خودروی ایران باید به سمتی حرکت کند که مردم به خودروهای روز تولیدی در اروپا دسترسی داشته باشند، تصریح کرد: در صورت اجرای دقیق قراردادهای منعقده با خودروسازان معتبر بین‌المللی این هدف در سال جاری محقق خواهد شد.

منبع : ایسنا



نظرات