1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. یاماهای 3 چرخه

یاماهای 3 چرخه

18 آبان 1394
  • 0

درست در زمانی که هیچ‌یک از ما فکر نمی‌کردیم که خانواده MT-09 پتانسیل بزرگتر شدن داشته‌باشد. کمپانی ژاپنی یاماها در نمایشگاه توکیو یک محصول و عضو جدید برای این خانواده از جیبش بیرون آورد تا همه ما را با یک سه‌چرخ زیبا حسابی غافلگیر کند.

پایه و اساس بدنه و انجین این موتورسیکلت جدید که نام LMW-MWT-9 برای آن برگزیده شده، بر روی پلتفرم اصلی سایر اعضای خانواده MT-09 ها، شکل گرفته و طراحی شده است.

یاماها این سه چرخ را به گونه طراحی کرده تا هم عملکرد مناسب و قابلیت مانور و خوب و مناسبی داشته باشد و هم ظاهری خشن، جذاب و جنگجو را تداعی کند. یکی از نکات جالب در طراحی این موتورسیکلت، کمک‌فنر جلوی آن است که به‌جای دوشاخ، به دوشاخ دوبل مجهز شده است.

اسم این موتورسیکلت سه چرخ دوست‌داشتنی، مخفف شده اصطلاح Leaning Multi Wheel است که به نام خانواده MWT-9 اضافه شده و نام LMW-MWT-9 را پدید آورده است.

البته LMW–MWT-9 تنها سه‌چرخ حاضر در نمایشگاه توکیو نبود و هوندا نیز به‌عنوان یکی دیگر از کمپانی‌های مطرح موتورسیکلت‌سازی ژاپن، از موتورسیکلت سه‌چرخ خود رونمایی کرد. سه‌چرخ هوندا شباهت‌هایی به سه چرخ یاماها دارد و از خطوط و زوایای شکسته در طراحی بدنه آن استفاده شده است، ضمن آنکه این موتورسیکلت سه چرخ هوندا از یک انجین هیبریدی بهره می‌برد.

 یاماهای 3 چرخه

 یاماهای 3 چرخه

 یاماهای 3 چرخه

 یاماهای 3 چرخه

 یاماهای 3 چرخه

 یاماهای 3 چرخه

 یاماهای 3 چرخه

منبع پدال


نظرات