1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. بی ام و X6 M50d با تیونینگ هامان

بی ام و X6 M50d با تیونینگ هامان

26 فروردین 1395
  • 0

تیونر آلمانی، هامان به سراغ کراس اوور اسپرت X6 M50D رفته و این نسخه دیزلی را چنان تقویت نموده که قدرتی چشمگیر از آن قابل استحصال باشد.

تقویت انجام شده توسط هامان در این موتور بنزینی به گونه‌ای بوده که می‌تواند پایاپای مدل‌های بنزینی xDrive50i و xDrive35i حرکت کند. این کیت تقویتی را می‌توان در دو مدل xDrive40d و xDrive30d به کار برد.

به طور خاص، قدرت موتور در این مدل از 381 اسب بخار به 462 اسب بخار و گشتاور آن از 740 نیوتن متر به 890 نیوتن متر افزایش می‌یابد. بدین ترتیب این خودروی 2.2 تنی قادر است عملکردی در حد خودروهای اسپرت برجای بگذارد به گونه‌ای که شتاب صفر تا صد آن 4.5 ثانیه است که نسبت به 5.2 ثانیه نسخه استاندارد بهبود خوبی را نشان می‌دهد.

همان برای اطمینان از اینکه تغییرات این خودرو به چشم می‌آیند، کیت بدنه آئرودینامیکی مخصوصی را نیز تدارک دیده است. درب موتور فیبر کربنی فوق سبک وزن، کیت بدنه عریض با گلگیرهای متورم، چهار خروجی سیستم اگزوز با صدای قابل برنامه ریزی و کنترل، چرخ‌های 23 اینچی یک تکه سفارشی، ضربه گیرهای جلو و عقب، نشان سفارشی، کیت کاهش ارتفاع و سیستم تعلیق و در نهایت باله بزرگ ثابت عقب از جمله اجزای قابل سفارش هستند.

درون کابین را نیز می‌توان با پدال‌های آلومینیومی، روکش آلکانترا برای فرمان و کف پوش، روشنایی LED رکاب ورودی و تزئینات دیگر آراست.

هامان در حالی این خودرو را به نمایشگاه ژنو آورده که خبری از اعلام قیمت آن منتشر ننموده است.

 هامان و نسخه تقویت شده از ب ام و X6

 هامان و نسخه تقویت شده از ب ام و X6

 هامان و نسخه تقویت شده از ب ام و X6

 هامان و نسخه تقویت شده از ب ام و X6

 هامان و نسخه تقویت شده از ب ام و X6

منبع پدال


نظرات