1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تولید یک سوپر اسپرت ایتالیایی ناشناخته

تولید یک سوپر اسپرت ایتالیایی ناشناخته

23 تیر 1394
  • 0

Wild Twelve سوپر اسپرتی ایتالیایی و تولیدمحدود با حداکثر سرعت 390 کیلومتر در سرعت است که به‌تازگی در تورین ایتالیا به نمایش درآمده است. از این ابرخودرو که حاصل طراحی جولیانو بیاسیو از استودیو طراحی "Centro Stile di Torino Design" است تنها 30 نمونه تولید می‌گردد.

این ابر خودرو که هفته گذشته در تورین و در مرکز استودیو طراحی تورینو رونمایی شد نام جالبی را با خود یک می‌کشد. دوازده وحشی یا Wild Twelve خودروی عجیب‌الخلقه‌ای است که قرار است در تأسیسات شرکت بوگاتی در کامپاگلیانو ایتالیا تولید و به خریداران تحویل داده شود.

کارشناسان اذعان کرده‌اند که دوازده وحشی نام شیرینی است که برای این مدل برگزیده شده، ابرخودرویی که می‌خواهد در راه حریفان را به چالش دعوت کند و صدای دیوانه کننده‌ای دارد. این ابرخودرو که از موتوری 3.8 لیتری و دوازده سیلندر با دو توربو شارژر و دو موتور برقی بهره می‌برد چیزی در حدود 848 اسب بخار قدرت و 678 پاوند تورک تولید می‌کند. این خودرو 1450 کیلوگرم وزن دارد و به یک گیربکس 9 سرعته متصل است که قدرت خود را به چرخ‌های عقب می‌رساند.

به گفته استودیو طراحی تورین که سازنده این خودرو است، شتاب صفر تا صد آن 2.6 ثانیه است و این ابرخودرو می‌تواند این سرعت را تا 390 کیلومتر بر ساعت هم افزایش دهد. از این مدل فوق‌العاده تنها 30 نمونه تولید می‌گردد. همان‌طور که در تصویر مشخص است یکی از خریداران سی‌گانه این ابرخودرو پیرو جاکومتی طراح بزرگ برند ورساچه است که در کنار اتومبیل Wild Twelve عکس یادگاری گرفته است.

 سوپر اسپرت ایتالیایی ناشناخته

 سوپر اسپرت ایتالیایی ناشناخته

 سوپر اسپرت ایتالیایی ناشناخته

 سوپر اسپرت ایتالیایی ناشناخته

 سوپر اسپرت ایتالیایی ناشناخته

 سوپر اسپرت ایتالیایی ناشناخته

منبع پدال


نظرات