1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فولکس جتا GLI جدید برای سال 2016

فولکس جتا GLI جدید برای سال 2016

24 خرداد 1394
  • 0

فولکس‌واگن جتا GLI برای سال ۲۰۱۶ سر و شکلی جدید پیدا کرده است. این سدان کامپکت فولکس‌واگن صاحب یک جلوبندی جدید و برخی تکنولوژی‌های ایمنی اضافه شده است. آپدیت این مدل در حالی ارائه می‌شود که در طراحی فولکس‌واگن جتا برای مدل ۲۰۱۵ بازنگری شده بود.

فولکس‌واگن جتا GLI مدل ۲۰۱۶ در جلوبندی جدید خود با یک جلوپنجره با ارتفاع پایین‌تر که از طراحی جدید بهره می‌برد و قاب چراغ‌های مه‌شکن که بیشتر از همه ظاهر گلف GTI جدید را تداعی می‌کنند، همراه شده است. در عقب نیز یک سپر عقب جدید با لوله‌های کرومی اگزوز نظرها را به خود جلب می‌کنند. GLI به صورت استاندارد دارای چرخ‌های ۱۸ اینچی است که برای آنها می‌توان از تایرهای تمام‌فصل یا پرفورمنس استفاده کرد.

در همین حال، فولکس‌واگن جتا GLI مدل ۲۰۱۵ صاحب سیستم جدید اطلاعات و سرگرمی MIB 2 شده که در آن به جای درگاه‌های آی‌پاد اختصاصی فولکس‌واگن، از USB استفاده شده است. این سیستم قرار است برای تمام مدل‌های ۲۰۱۶ فولکس‌واگن به کار گرفته شود. GLI SE شامل امکانات چون استارت فشاری، چراغ‌های عقب LED، کنترل هوای دوگانه، صندلی‌ تنظیم‌شونده راننده، سقف آفتاب‌گیر، حسگرهای پارکینگ و یک دوربین نمای عقب است. در یک تریم بالاتر، GLI SEL قرار دارد که در آن مواردی چون سیستم هشدار نقطه کور، سیستم راهبری و چراغ‌های نوربالای انطباقی بای-زنون اضافه می‌شوند. تمام‌ مدل‌های ۲۰۱۶ از GLI سیستم ترمز اتوماتیک پیش‌برخوردی فولکس‌واگن را دریافت خواهند کرد؛ سیستمی که به صورت خودکار قبل از برخورد و تصادف ترمزگیری می‌کند تا از وارد شدن صدمات بیشتر جلوگیری شود.

در زیر کاپوت، جتا GLI همچنان از یک موتور توربوی ۲ لیتری با چهار سیلندر در یک ردیف استفاده می‌کند که قدرتی برابر ۲۱۰ اسب‌بخار و گشتاوری برابر ۲۸۰/۶۵ نیوتن‌متر برایش به همراه دارد. در همین از یکی از گیربکس‌های۶ دنده دستی و DSG دو کلاجه اتوماتیک می‌توان استفاده کرد.

زمان‌بندی عرضه این مدل برای ماه سپتامبر سال جاری میلادی درنظر گرفته شده است. قیمت‌ها هنوز دقیقاً‌ اعلام نشده، ولی طبیعتاً باید انتظار اندکی افزایش را در مقایسه با مدل کنونی داشت؛ مدلی که با ۲۷ هزار و ۷۴۰ دلار برای تریم SE با گیربکس دستی شروع می‌شود و به ۳۱۲۰۰ دلار برای تریم SEL با گیربکس DSG می‌رسد.

 فولکس جتا GLI جدید برای سال 2016

 فولکس جتا GLI جدید برای سال 2016

منبع پدال


نظرات