1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ولوو و مدل‌های جدید خانواده S90

ولوو و مدل‌های جدید خانواده S90

18 آذر 1394
  • 0

پرچمدار جدید ولوو یعنی s90 برای رقابت با مدعیان اصلی کلاس سدان های متوسط لوکس نظیر مرسدس کلاس E و BMW سری 5 معرفی شده است. این سدان سوئدی قرار است سال 2017 روانه بازار شود. اما همین الان بازار اخبار آن به شدت داغ شده است.

اولین خبر در مورد این مدل، نسخه پولستار آن است. یعنی یک نسخه اسپرت ویژه با عملکرد بالا که بتواند با مدل‌های AMG بنز رقابت نماید. در عین حال تمامی نسخه‌های S90 دارای موتور 4 سیلندر می‌باشند. حتی نسخه 400 اسبی هیبریدی هم مجهز به موتور سری T8 است که شامل موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری با توربوشارژر و سوپرشارژر است. بنابراین این سؤال پیش می‌آید که آیا همین موتور برای مدل پولستار باز هم تقویت خواهد شد یا ولوو از یک پیشرانه شش سیلندر جدید تقویت شده برای این نسخه استفاده می‌کند.

در سوی دیگر قرار سات نسخه استیشن S90 با عنوان V90 در نمایشگاه ژنو رونمایی شود. این مدل واگن هم با همان پیشرانه‌ها ازجمله پیشرانه قدرتمند 400 اسبی هیبریدی ارائه می‌شود و می‌تواند یکی از قدرتمندترین و در عین حال مقرون به صرفه‌ترین خودروهای این کلاس در دنیا لقب بگیرد.

ولوو S90 می‌خواهد نسل جدیدی از ویژگی های ایمنی همراه با راننده نیمه خودکار را در این سری از خودروها پیاده کند. استقبال شدید از کراس اوور XC90 نیز که روی همین پلتفرم بنا شده، نشان داد که ولوو می‌تواند مجدداً در جلب نظر مخاطبان خود موفق باشد.

 ولوو و مدل‌های جدید خانواده S90

 ولوو و مدل‌های جدید خانواده S90

 ولوو و مدل‌های جدید خانواده S90

 ولوو و مدل‌های جدید خانواده S90

منبع پدال


نظرات