1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسخه آفرود از تویوتا سیه نا

نسخه آفرود از تویوتا سیه نا

11 تیر 1394
  • 0

داشتن جذابیت در یک مینی‌ون تقریباً کار غیرممکنی است. در واقع مینی‌ون بیشتر برای قابلیت‌های بالا و کاربردی‌بودن مورد توجه قرار می‌گیرد و هیچ‌کس تاکنون با یک مینی‌ون به دنبال عملکرد و شتاب بالا نبوده است. وقتی خودروی اسپرت یا تراک خود را برای خرید یک «مینی‌ون» می‌فروشید، این کار حتماً معنا و مفهومی خاص در خود دارد. با این حال،‌ محصولی جدید از تویوتا که برای نمایشگاه SEMA در پاییز امسال آماده می‌شود، قرار است که این ذهنیت را تغییر دهد.

این وسیله نقلیه با حداکثر کارآیی (UUV) از تویوتا، از دو خودروی تولیدی این کمپانی برای خلق یک کانسپت جدید بهره گرفته است. تویوتا برای این منظور از شاسی مدل پیکاپ تراک خود، یعنی تاکوما شروع کرده است و در ادامه بدنه یک تویوتا سیه‌نا مینی‌ون را بر روی فریم سوار کرده است. در همین حال، استفاده از گلگیرهای اضافی و لبه‌های کناری ظاهری تهاجمی‌تر برای خودرو ایجاد کرده است.

برای شاسی، ارتفاعی بالاتر درنظر گرفته شده که امکان استفاده از تایرهای بلند و مخصوص خارج از جاده را فراهم می‌کند. یک سپر جلو، در سطحی قابل‌مقایسه با وسایل نقلیه نظامی همراه با یک سیستم به کسل مخصوص کارهای سنگین، چراغ‌های کمکی و چراغ‌های جلوی دودی از دیگر ویژگی‌های این هیولای آفرود تویوتا هستند. ظاهر کلی UUV با رنگ‌آمیزی مات مشکی پرداخته شده تا به این وسیله روند تبدیل از یک وسیله نقلیه مخصوص رساندن بچه‌ها به یک سوپراستار خارج از جاده‌ها تکمیل شود.

این خودروی UUV برای برنامه تویوتا با عنوان «مسافرت بهتر از همیشه» آماده شده که در آن، در کنار ۹ وسیله نقلیه دیگر مسیری برابر ۲۶۵۵۰ کیلومتر در طول کانادا و ایالات‌متحده پیموده می‌شود. این سفر خیال‌انگیز از هفته گذشته در «پلانو» آغاز شده و از بسیاری از مناطق سخت و نمادین امریکا مانند «دیث ولی»، آلاسکا، جاده 66 و شهر نیویورک خواهد گذاشت. همچنین این برنامه تویوتا به مدت ۱۱۰ روز به طول خواهد انجامید.

 نسخه آفرود از تویوتا سیه نا

 نسخه آفرود از تویوتا سیه نا

 نسخه آفرود از تویوتا سیه نا

 نسخه آفرود از تویوتا سیه نا

منبع پدال


نظرات