1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر جدید از فیس‌لیفت تویوتا RAV4

تصاویر جدید از فیس‌لیفت تویوتا RAV4

11 مرداد 1394
  • 1

کاروان جدیدی از تویوتا رافور 2016 در لس‌آنجلس مشاهده‌شده که شامل مدل‌های هیبریدی و فیس لیفت در کلاس SE می‌شود.

تصویربرداری که عکس‌ها را تهیه کرده در مورد آنها گفت " صبح امروز وقتی به سمت محل کارم می‌رفتم این کاروان خودروهای رافور را دیدم. اغلب اوقات کانسپت ها را در حال حرکت می‌دیدم اما این بار برای گرفتن عکس و فرستادن آن‌ها سریعاً توقف کردم و این عکس‌ها را ثبت کردم.

این عکس‌ها چهار رافور را نشان می‌دهند که دو مدل آبی و نقره‌ای هیبریدی هستند و دو مدل دیگر SE و با سیستم انتقال قدرت AWD هستند. عکس‌هایی که از کابین خودرو گرفته‌شده، چندان باکیفیت نیست اما به نظر تغییراتی کمی در این زمینه صورت گرفته است. هرچند تغییرات صورت گرفته باعث شده که خودرو شبیه به سایون iM باشد اما با این فیس لیفت، خودرو زیبایی خاصی پیداکرده است.

تویوتا که در نمایشگاه نیویورک آوریل گذشته از سری جدید رافور پرده برداشته بود تنها تریم معمولی و با تغییرات کم این خود را به نمایش گذاشته بود.

مدل‌های هیبریدی آبی و نقره‌ای‌رنگ در عکس‌ها با موتور چهار سیلندر و 2.5 لیتری چرخه اتکینسون عرضه می‌شوند، برای هر محور این خودرو هم یک موتور الکتریکی در نظر گرفته‌شده است. درنهایت این موتور با گیربکس نیمه اتوماتیک CVT جفت می‌شود. هنوز اطلاعات رسمی مربوط به قدرت خروجی و مصرف بنزین این خودرو اعلام‌نشده است.

دو مدل سیاه‌رنگی که در عکس‌ها دیده می‌شوند در کلاس جدید SE قرار دارند، برای طراحی رنگ این خودروها کد S به‌صورت آپشن ارائه شده که در کنار سه رنگ بیرونی سوپر سفید، سیاه سنگی و آبی طوفان الکتریکی قرار می‌گیرد. تریم پایین‌تر این خودرو هم به رنگ نقره‌ای متالیک عرضه می‌شود. به این کلاس جدید ویژگی‌های جدید دیگری مثل سیستم تعلیق اسپرت تیونینگ شده، رینگ‌های 18 اینچی، جلوپنجره شبکه‌ای، چراغ‌های LED، صندلی‌های سافتکس، خطوط مشکی کابین و تعویض دنده از پشت فرمان اضافه شده است.

تمام رافور های 2016 با چهره‌ای جدید و بهبودیافته وارد بازار می‌شوند. طراحی جدید چراغ‌ها، جلوپنجره و گلگیرها باعث شده که خودرو جذاب‌تر از قبل به نظر برسد. تغییرات دیگری هم در این خودرو به وجود آمده که یک آنتن بال کوسه‌ای، گلگیرهای عقب جدید، درب عقب با چراغ‌های LED، بهبود فضای داخلی و قطعات کابین، استفاده از مواد باکیفیت‌تر و نرم‌تر، عایق صدای بهتر و نمایشگر لمسی 7 اینچی تعدادی از این تغییرات هستند.

تویوتا پیش‌تر اعلام کرده بود که رافور 2016 از پاییز امسال وارد بازارهای امریکا می‌شود.

 تصاویر جدید از فیس‌لیفت تویوتا رافور

 تصاویر جدید از فیس‌لیفت تویوتا رافور

 تصاویر جدید از فیس‌لیفت تویوتا رافور

 تصاویر جدید از فیس‌لیفت تویوتا رافور

 تصاویر جدید از فیس‌لیفت تویوتا رافور

 تصاویر جدید از فیس‌لیفت تویوتا رافور

 تصاویر جدید از فیس‌لیفت تویوتا رافور

 تصاویر جدید از فیس‌لیفت تویوتا رافور

منبع پدال


نظرات

  • اری اری (11 مرداد 1394 ساعت 06:11)

    شبیه مدل شاسی بلند MG شده.