1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تویوتا پریوس پلاس با به روزرسانی های خفیف

تویوتا پریوس پلاس با به روزرسانی های خفیف

20 مهر 1393
  • 6

تویوتا پریوس پلاس که در آمریکا با نام پریوس V شناخته می‌شود، برای سال 2015 یک سری بروز رسانی مختصر را شاهد خواهد بود. جلوپنجره مشبک باریک اندکی پیش آمده و فرم چراغ‌ها نیز کشیده تر شده‌اند. چراغهای جلو چه در لامپهای نور بالا و چه نور پایین از فن‌آوری LED استفاده می‌کنند. فرم گرافیکی چینش چراغ‌ها و راهنما نیز در کاسه چراغ تغییر کرده است.

هواکشهای سپر جلو و چراغهای روزتاب LED به شکل عمودی، ترکیبی تهاجمی‌تر را ایجاد کرده‌اند. به‌روزرسانی عمده دیگر در چراغهای عقب است که طراحی آن در ابتدا ما را به یاد سوبارو فورستر می‌اندازد. جای پلاک و سپر عقب نیز شامل تغییرات طراحی شده‌اند.

در فضای داخلی، ترکیب رنگ نقره ای تیره با مشکی در داشبورد و نشان دهنده‌ها، جذابیت آن را دوچندان کرده‌اند. یک صفحه نمایش 4.2 اینچی در کنسول مرکزی برای نمایش اطلاعات و سیستم سرگرمی مورد استفاده واقع شده است. طبق معمول نشانگرهای داشبورد نیز بجای قرارگیری در روبروی راننده در مرکز داشبورد قرار دارند. در عوض یک سیستم نمایش سربالا با پروژکتور و تابش اطلاعات ضروری به شیشه جلو و روبروی راننده، نیاز به گردش سر راننده را از بین می‌برد.

سیستم چندرسانه‌ای لمسی تویوتا هم بروز شده است و از قابلیت‌های بلوتوث و اتصال به دوربین عقب، ناوبری ماهواره ای و دریافت دستورات صوتی برخوردار است. عایق‌بندی و آکوستیک این خودرو نیز بهبود یافته است تا میزان سر و صدای ورودی به کابین مخصوصاً در محور عقب کاهش یابد.

در بخش تجهیزات، صندلی‌های برقی، سیستم هوشمند پارک کمکی، سیگنال ترمز اضطراری و از این قبیل به این خودرو افزوده شده‌اند. علاوه بر این دو رنگ جدید متالیک Sherry تیره و مشکی میکای Attitude قابل انتخاب برای رنگ بدنه می‌باشند.

پیشرانه‌های پریوس از استاندارد یورو 6 بهره می‌برند.

 تویوتا پریوس-نمای کلی

  تویوتا پریوس-نمای جلو

    تویوتا پریوس-نمای عقب

   تویوتا پریوس-نمای داخل

 تویوتا پریوس-نمای داخل

منبع paultan.org


نظرات

  • محمدماجد محمدماجد (21 مهر 1393 ساعت 22:53)

    خوبه تویوتا داره داشبور ماشیناشو میبره به سویه ماشین های اروپایی

  • دومینیک تورتو دومینیک تورتو (21 مهر 1393 ساعت 20:28)

    جای صفحه کیلومتر شمارش ادمو یه جورایی و تا حدی از خریدنش منصرف میکنه.همین
    وگرنه بیسته بیسته.

  • جوانلو جوانلو (21 مهر 1393 ساعت 11:14)

    Perfect

  • یوونتوس یوونتوس (20 مهر 1393 ساعت 23:59)

    خوبه. طراحی جلوش شبیه کیا سید شده.

  • ام ام بی ام ام بی (20 مهر 1393 ساعت 21:19)

    برای افراد خاص میتونه باشه

  • میلادحسنی میلادحسنی (20 مهر 1393 ساعت 07:49)

    عالیه