1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تویوتا پریوس با کیت بدنه مسابقه

تویوتا پریوس با کیت بدنه مسابقه

2 دی 1394
  • 0

کسی از تویوتا پریوس هیبریدی انتظار عملکرد اسپرت و هیجان انگیز ندارد و حتی خریداران این نوع از خودروها نیز چنین روحیاتی ندارند. اما اگر از معدود افرادی باشید که هم مقرون به صرفه بودن و آلایندگی پایین خودرو برای شما مهم باشد و هم به دنبال یک طراحی اسپرت باشید، می‌توانید کیت بدنه مسابقه‌ای TOM را برای پریوس سفارش دهید.

مدل 2016 پریوس از هفته گذشته فروش خود را در بازار ژاپن جشن گرفت. بنابراین مدتی طول می‌کشد تا این خودرو را در سایر بازارها نیز شاهد باشیم. با این وجود بخش مسابقه‌ای تویوتا و تیونرهای شناخته شده در حال اماده سازی کیت‌های بدنه اسپرت برای این خودرو می‌باشند.

کیتی که توسط TOM ریسینگ آماده شده، شامل اسپویلر لبه‌ای جلو و اسکرت های لبه‌ای جانبی به رنگ مشکی می‌باشد. در انتهای خودرو نیز یک دیفیوزر یا منتشر کننده هوا به چشم می‌خورد. چهار لوله اگزوز خروجی نیز به سبک لکسس های جدید اسپرت IS F و RC F به صورت مایل روی هم قرار گرفته‌اند. اما این موضوع و چهار خروجی اگزوز نباید باعث گمراهی بیننده و افزایش انتظار او از عملکرد خودرو شود زیرا این تنها یک کیت بدنه است و فعلاً خبری از ارتقای موتور نیست. با این وجود انتظار می‌رود برنامه‌ای هم برای ارتقای پیشرانه که شامل موتور 1.8 لیتری بنزینی چهار سیلندر با چرخه اتکینسون که 97 اسب بخار قدرت و 142 نیوتن متر گشتاور دارد و موتورهای الکتریکی دوقلو با قدرت 71 اسب بخار و گشتاور 163 نیوتن متر ارائه گردد. هرچند که مصرف سوخت این خودرو همچنان مهمترین مزیت آن خواهد بود که می‌تواند با هر لیتر بنزین، مسافت 40.8 کیلومتر را طی نماید.

 تویوتا پریوس با کیت بدنه مسابقه

 تویوتا پریوس با کیت بدنه مسابقه

منبع پدال


نظرات