1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. جدیدترین‌های تویوتا در ژنو

جدیدترین‌های تویوتا در ژنو

6 اسفند 1394
  • 0

تویوتا می‌خواهد چند مدل جدید خود را در نمایشگاه ژنو معرفی کند. رونمایی از کراس اوور C-HR، هایلوکس جدید و Proace Verso برنامه‌های تویوتا برای این نمایشگاه مهم خودرویی می‌باشند.

تویوتا یک هفته مانده به ژنو، تیزهایی از این خودروها منتشر نموده است. کراس اوور جمع و جور و اسپرت C-HR که قبلاً به صورت خودروهای مفهومی نمایش داده شده بود، اکنون در نسخه تولیدی، راه به دنیای واقعی باز می‌کند.

این مدل با تلفیق سبک بدنه اسپرت و کوپه با یک SUV پنج درب، چهره جدیدی از تویوتا را به نمایش می‌گذارد که با دیدگاه‌های سنتی از آن فاصله دارد.

گفته می‌شود کشور ترکیه میزبان ساخت تویوتا C-HR خواهد بود. تأسیسات تویوتا در ترکیه قرار است به سومین پایگاه تولیدی خارج از ژاپن پس از انگلستان و فرانسه برای تولید خودروهای هیبریدی تبدیل شود. ین مرکز در حال حاضر مدل‌های تویوتا کرولا و ورسو را تولید می‌کند. تویوتا برای توسعه این مرکز حدود 350 میلیون یورو سرمایه‌گذاری می‌کند.

از سویی یک مدل MPV جدید از تویوتا با نام Proace Verso که قابلیت حمل تا 9 نفر سرنشین دارد نیز در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد. این خودرو با ویژگی‌های ایمنی و راحتی پیشرفته، بخش جدیدی از بازار را به روی تویوتا می‌گشاید.

نسل جدید هایلوکس نیز پس از رونمایی در پاییز گذشته، اولین حضور اروپایی خود را تجربه خواهد کرد. این خودرو با شاسی نردبانی قدرتمند، مجهز به یک موتور 2.4 لیتری D-4D با دوام شده که ویژگی‌هایی چون قابلیت اطمینان و کیفیت و دوام تویوتا را برای یک خودروی تجاری به ارمغان می‌آورد.

 جدیدترین‌های تویوتا در ژنو

 جدیدترین‌های تویوتا در ژنو

 جدیدترین‌های تویوتا در ژنو

منبع پدال


نظرات