1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آشنایی با تویوتا کرولا 2017

آشنایی با تویوتا کرولا 2017

22 خرداد 1395
  • 0

تویوتا کرولا پرفروش‌ترین خودروی دنیاست که از سال 1966 بانام‌ها و استایل های گوناگونی در کشورهای مختلف دنیا بفروش می‌رسد. نسل یازدهم این سدان محبوب که در سال 2013 معرفی شد، در دو ورژن آمریکایی و بین‌المللی بتولید می‌رسد که نسخهٔ مخصوص بازار ایالات‌متحده با نسخهٔ بین‌المللی خصوصاً در ظاهر متفاوت است. چندی پیش سازندهٔ ژاپنی اقدام به فیس لیفت نسخهٔ بین‌المللی کرولا نمود و اعلام کرده است که کرولا فیس لیفت 2017 را برای اولین بار در ترکیه بنمایش درخواهد آورد؛ اما قبل از نمایش رسمی، تویوتا چند تصویر به همراه اطلاعات مختصری از کرولای بروز شده منتشر کرده است.

تویوتا کرولا 2017

برخلاف نسخهٔ آمریکای شمالی کرولا که نمونهٔ فیس لیفت شدهٔ آن در ماه مارس رونمایی شد، کرولای بین‌المللی جدید از طراحی جسورانه‌ای برخوردار نبوده و طراحی آن طبق زبان طراحی جدید تویوتا شکل‌گرفته است. در این فیس لیفت، ظاهر کرولا نرم‌تر از گذشته شده، در چراغ‌های جلو از لامپ‌های LED استفاده‌شده و جلوپنجره نیز کوچک‌تر از قبل شده است. بعلاوه تغییراتی را نیز می‌توان در شکاف‌های گوشهٔ سپر جلو به همراه پروژکتورهای گرد و ورودی هوای بزرگ‌تر مشاهده کرد؛ اما حجم تغییرات در قسمت عقب خودرو کم بوده و فقط باریک‌تر شدن نوار کرومی بالای جا پلاک و تغییر گرافیک داخلی چراغ‌ها به چشم می‌خورد.

وقتی به تصاویر داخلی کرولای جدید نگاه می‌کنیم، طرح داشبورد بسیار شبیه به گذشته به نظر می‌رسد و فقط چند تغییر جزئی در آن اعمال‌شده است. ایجاد تغییرات مختصری در کنسول وسط و تجهیز خودرو به جدیدترین ورژن سیستم ارتباطی-سرگرمی تویوتا از تغییرات داخلی کرولای جدید است. علاوه بر این، در صفحه آمپر خودرو یک صفحه‌نمایش 4.2 اینچی جهت نمایش اطلاعات موردنیاز راننده تعبیه‌شده و تویوتا نیز اعلام کرده است که کیفیت مواد مورداستفاده در کرولا 2017 بهبودیافته است.

در باطن خودرو هم به‌روزرسانی‌هایی انجام‌گرفته است به‌طوری‌که تویوتا اعلام کرده است به لطف بهبود مجموعهٔ تعلیق، کیفیت سواری کرولا بهتر شده است که استفاده از کمک‌فنرها و دامپرهای نرم‌تر ازجملهٔ این بهبودها است. فرمان الکتریکی خودرو نیز دقیق‌تر شده و بازخورد بهتری را ارائه می‌کند. همچنین عایق‌کاری کابین هم بهتر شده و درنتیجه سواری ساکت‌تری را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد.

تویوتا کرولا 2017

تویوتا کرولا 2017

تویوتا کرولا 2017

تویوتا کرولا 2017

تویوتا کرولا 2017

تویوتا کرولا 2017

تویوتا کرولا 2017

تویوتا کرولا 2017

منبع: پدال



نظرات