1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تویوتا آیگو نسخه X-Pure

تویوتا آیگو نسخه X-Pure

10 تیر 1394
  • 0

پس از یک پیش‌نمایش در انگلیس، تویوتا جزئیات کامل مدل جدید خود آیگو X-Pure را منتشر کرده است. آیگو یک هاچ‌بک جمع‌وجور اقتصادی با طراحی بیرونی اسپرت است که شیب تند کاپوت، جلوپنجره متفاوت و چراغ‌های کشیده عمودی، همگی با زبان طراحی که در کمری، کرولا و سایر محصولات تویوتا دیدیم، متفاوت است.

از ویژگی‌های مدل جدید X-Pure، استفاده از رنگ نقره‌ای در قسمت‌های "X" شکل در جلو و بامپر عقب است که متناسب با رنگ سفید بدنه، چهره خشن و خاصی به آن داده است. تفاوت دیگر آن با مدل‌های دیگر رینگ‌های آلیاژ ۱۵ اینچی جدید است.

برای فضای داخلی، تویوتا روش مشابهی را پیش گرفته است و از رنگ‌های سفید نقره‌ای برای کنسول مرکزی و اهرم دنده، و همچنین دریچه‌های هوا استفاده کرده است. X-Pure همانند بقیه مدل‌های آیگو از تجهیزات رفاهی نظیر سیستم چندرسانه‌ای با صفحه نمایش لمسی، رادیو دیجیتال DAB، اتصال بلوتوث، تهویه مطبوع، آینه‌های برقی درب‌های داغ، صندلی تاشو عقب، اهرم چرمی دنده، فرمان چرمی، چراغ‌های مه شکن جلو و چراغ‌های فعال در روز بهره‌مند است.

در زیر کاپوت هم همانند مدل‌های دیگر از موتور چهار سیلندر ۱.۰ لیتری VVT-i استفاده شده است که توان خروجی آن ۶۸ اسب‌بخار در دور ۶۰۰۰ و گشتاور نیز ۹۵ نیوتون متر در دور ۴۳۰۰ است. آیگو X-Pure قرار است در ماه جولای در سراسر اروپا عرضه گردد.

 تویوتا آیگو نسخه X-Pure

 تویوتا آیگو نسخه X-Pure

 تویوتا آیگو نسخه X-Pure

منبع پدال


نظرات