1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کاندیداهای خودروهای برتر در سال 2019 اعلام شدند

کاندیداهای خودروهای برتر در سال 2019 اعلام شدند

27 شهریور 1397
  • 0

برندهای انگلیسی آستون مارتین، جگوار و مک‌لارن موفق شده‌اند در لیست اولیه جوایز خودروی سال 2019 جهان حضور داشته باشند.

 کاندیداهای خودروهای برتر در سال 2019 اعلام شدند

این در حالی است که آلمانی‌ها، ژاپنی‌ها و کره‌ای‌ها کاندیداهای بیشتری در مقایسه با بریتانیایی‌ها دارند. آئودی در این لیست بسیار قدرتمند ظاهر شده و به‌نظر می‌رسد بیش از هر خودروساز دیگری در انتظار رکورد پیروزی است. طی ماه‌های آینده، ۸۵ داور بین‌المللی با این خودروها رانندگی کرده و با ارزیابی‌شان، رای خود را در مورد آنها اعلام خواهند کرد. و در نهایت، فینالیست‌های جایزه خودروی سال، ماه آوریل ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودروی نیویورک اعلام می‌شوند.

علاوه‌بر برنده اصلی، خودروهای دیگری نیز در بخش‌های لوکس، عملکرد بالا، خودروی سبز و خودروی شهری به‌عنوان برنده معرفی خواهند شد. همچنین طراحی سال نیز از بین این خودروها انتخاب خواهد شد. رقابت جایزه خودروی سال که به پانزدهمین سال برگزاری رسیده، به‌عنوان رقابت شماره یک جایزه‌های خودرویی در دنیا شناخته شده است. در لیست خودروی لوکس سال، مدل‌هایی از آئودی، بی‌ام‌و، مرسدس بنز و فولکس واگن قرار دارند.

مدل‌های استون‌مارتین، هیوندایی، کیا و مک‌لارن نیز در بخش خودروهای عملکرد بالای سال، لیست شده‌اند. فهرست خودروی سبز سال نیز شامل مدل‌هایی از آئودی، بی‌ام‌و، هوندا، جگوار، لکسوس و تویوتا است. در نهایت در لیست کاندیداهای خودروی شهری سال نیز نمایندگانی از آئودی، ب‌‌ام‌و، کیا و سوزوکی به چشم می‌خورند.



نظرات