1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی سوبارو XV Crosstrek

معرفی سوبارو XV Crosstrek

4 آذر 1393
  • 3

یک ماه پیش بود که سوبارو از مدل جدید خود یعنی XV کراس ترک پرده برداری کرد. خودرویی که به نوعی کراس اور جمع و جوری محسوب می شود اما قابلیت های آفرود مناسبی نیز دارد.

امروز قیمت این مدل جدید توسط سوبارو تعیین شده است. این خودرو در ایالات متحده با قیمت پایه 21595 دلار برای مدل بنزینی و 25995 دلار برای مدل هیبریدی به فروشس خواهد رسید که برای چنین خودرویی بسیار جذاب و مناسب به نظر می رسند.

طبق سنت سوبارو این خودرو با موتور باکسر و انتقال نیرو به هر چهار چرخ ارائه می شود. در واقع با چنین قیمتی، هیچ خودروی چهار چرخ محرکی با چنین ویژگی هایی نخواهید یافت.

موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری تخت این خودرو می تواند 148 اسب بخار نیرو تولید کند. انتقال نیرو هم توسط گیربکس پنج سرعته دستی یا گیربکس با انتقال پیوسته CVT صورت می گیرد. نسخه هیبریدی علاوه بر موتور بنزینی، شامل یک موتور الکتریکی 13.4 اسبی نیز می شود که قدرت خروجی را به 160 اسب بخار افزایش می دهد.

تریم پایه این خودرو شامل یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایشگر لمسی 6.2 اینچی و مجهز به دوربین دید عقب، سیستم STARLINK سوبارو، چرخهای 17 اینچی، گلگیرها و ضربه گیرهای مشکی رنگ، مه شکن، اسپویلر سقفی و باربند به صورت استاندارد می شود. سیستم نوآورانه و اختصاصی سوبارو EyeSight برای جلوگیری از برخورد و تصادف و به عنوان کروز کنترل نیز در همه مدلها به صورت استاندارد نصب می گردد.

تریم پرمیوم نیز شامل فرمان قابل تنظیم، کنترل های فعال شونده با صدا همراه با بلوتوث، پاور ویندوز، آینه های الکتریکی و قفل مرکزی، صفحه نمایش چند منظوره 7 اینچی، سیستم ناوبری، سیستم تهویه مطبوع همراه با گرم کن و خنک کن صندلی های جلو، گرم کن و یخ زدای آینه ها و برف.
به نظر می رسد که سوبارو یکی از ارزشمندترین خودروهای کراس اور با قابلیتهای بالا را روانه بازار کرده است.


پاک کن می گردد. سقف باز شونده مون روف و ورود بدون کلید را هم به این مجموعه بیافزایید.

  سوبارو XV Crosstrek

سوبارو XV Crosstrek

  سوبارو XV Crosstrek

 سوبارو XV Crosstrek

 سوبارو XV Crosstrek



نظرات

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (4 آذر 1393 ساعت 16:12)

    به این ماشین خوب و کاربردی

  • جرمی جرمی (4 آذر 1393 ساعت 11:48)

    قیمتش خیلی خوبه ، در مقابل پولی که پرداخت میکنی ، خودروی با ارزشی نسیبت میشه ، اما نه توی ایران !!!!!!!!!!!

  • محمدماجد محمدماجد (4 آذر 1393 ساعت 07:48)

    خوشم میاد سوبارو قیافه ماشیناش استایلشون فقط واسه اونایه که طبیعت دوست هستن