1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. سوبارو فارستر 2015 با تغییرات داخلی و خارجی

سوبارو فارستر 2015 با تغییرات داخلی و خارجی

9 اسفند 1393
  • 1

سوبارو اعلام کرده که در سال 2015، مدل فارستر این شرکت را با بهبودهایی در بخش فنی و تغییرات ظاهری عرضه خواهد کرد.

سوبارو فارستر چیزی فراتر از یک خودروی کراس اوور است. در حقیقت این ویژگی تمامی محصولات سوبارو است که قابلیت‌های دو دیفرانسیل و موتور تخت بوکسر با نقطه ثقل پایین آن‌ها باعث دینامیک عالی و توانایی‌های خارج از جاده خوب شده است.

فارستر در انگلستان با یک موتور دیزل 2.0 لیتری و یک سیستم انتقال نیروی مداوم و پیوسته CVT و انتقال نیرو به هر چهار چرخ عرضه می‌شود. قیمت پایه این خودرو با چنین ویژگی‌هایی 2495 پوند می‌باشد. البته قابل به توضیح است که قیمت جهانی فارستر به‌مراتب کمتر از نسخه انگلیسی و فرمان راستان می‌باشد.

شتاب صفر تا صد این خودرو 9.6 ثانیه است. با وجود مصرف سوختی به اندازه 6.1 لیتر در هر صد کیلومتر، فارس‌تر را باید خودرویی مقرون به صرفه نیز دانست. میزان گازهای آلاینده این خودرو نیز در هر صد کیلومتر به 158 گرم CO2 بالغ می‌گردد.

موتور دیزلی یادشده 148 اسب بخار قدرت دارد و تنظیمات توربوشارژر و ورودی‌های سوخت آن بهینه شده‌اند. برای تزریق سوخت نیز از سیستم ریل مشترک استفاده می‌شود. همچنین رادیاتور جدید و خنک‌کننده روغن نیز برای این پیشرانه درنظر گرفته شده‌اند. البته هنوز پیشرانه پرقدرت بنزینی 2.0 لیتری توربو با تزریق مستقیم سوخت و قدرت 250 اسب بخار، پرچم‌دار مدل‌های فارستر محسوب می‌شود. موتور 2.5 لیتری 170 اسبی هم عضو دیگر این خانواده است.

درون کابین فارستر 2015، تریم به‌روز شده مشکی پیانویی، سیستم تهویه دو ناحیه ای ارتقا یافته، سیستم سرگرمی جدید با نمایشگر 7 اینچی و ورودی‌های USB اضافی، سیستم ناوبری، کیسه هوای زانو، صندلی‌های جلوی آنتی شوک، دوربین دید عقب، ورود بدون کلید، درب عقب خودکار لیفت‌گیت، و پدال‌های آلومینیومی را شامل می‌گردد.

 سوبارو فارستر 2015 با تغییرات داخلی و خارجی

 سوبارو فارستر 2015 با تغییرات داخلی و خارجی

 سوبارو فارستر 2015 با تغییرات داخلی و خارجی

منبع پدال


نظرات

  • آفرین آفرین (9 اسفند 1393 ساعت 07:02)

    سوار سابقه خوشی نداشت ، تا ببینیم با ورود مجدد چکار می کند .