1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی محصولات سوبارو در ایران

معرفی محصولات سوبارو در ایران

11 تیر 1393
  • 0

به تازگی سیف خودرو پیش فروش برخی از محصولات سوبارو را در ایران شروع نموه است . اگر به وب سایت سیف خودرو مراجعه کنید خواهید یافت که 8 محصول شرکت سوبارو در این شرکت و به شرح زیر معرفی شده اند . اینکه آیا قرار است تمامی این محصولات وارد بازار ایران بشوند یا خیر هنوز به صورت قطعی مشخص نیست . اما ما بنا را بر این گذاشته ایم که این 8 محصول به زودی به بازار ایران وارد خواهند شد و طی مطلبی کوتاه این محصولات را با شما معرفی خواهیم نمود . با ما همراه باشید :


سوبارو XV

سوبارو سیف خودرو

امکانات و مزایا

  • طراحی آیرودینامیکی
  • سانروف با سیستم امنیت در مقابل بسته شدن
  • رینگ های 17 اینچی آلومینیومی
  • چراغ های جلو هالوژنی
  • سیستم ضد مه
  • آینه های کناری برقی بهمراه چراغ راهنما

سوبارو سیف خودرو

سوبارو سیف خودرو

سوبارو سیف خودرو

سوبارو سیف خودرو

سوبارو سیف خودرو

سوبارو WRX & WRX STI

سوبارو سیف خودرو

طراحی هوشمند و تاثیری قدرتمند

طراحی منحصر به فرد بیرونی سوبارو wrx 2014 گویای 2 نکته داشتن ژن خودرو های اسپورت و استفاده از آخرین تکنولوژی آیرودینامیکی است. بدنه عریض و ارتفاع کم از سطح زمین باعث امنیت بالا در سرعت های بالا و مانور های بالا در سر پیچ ها می شود. اما در واقع نمی توان از طراحی زیبای سپر جلو و عقب زه های کناری و رینگ های 17 و 18 اینچی خودرو چشم پوشی کرد زیرا توانسته اند زیبایی منحصر به فردی را به این خودرو نشان دهد.

شاسی بی مانند و قدرتمند رالی سوبارو

مانند کلیه خودروهای سوبارو WRX , WRX Sti دارای وزن کم و شاسی بسیار قدرتمند هستند تا رانندگان احساس امنیت و قدرت بیشتری را داشته باشند . البته کمک فنر های غیر وابسته با یکدیگر و عرض مناسب این خودرو باعث شده است که فرمان پذیری آن بسیار اسپرت بوده و جهت مسابقات رالی فوق العاده و نیز راحتی زیادی را در سفر های طولانیبه شما اعطا کرده و قدرت در فرمان پذیری خودرو را افزایش دهد.

کمک فنر های جلو

کمک فنر های جلو این خودرو که Macpherson هستند باعث شده اند تا احساس خوبی از فرمان پذیری خودرو داشته باشد و عملکرد چرخش در سر پیچها را روان و امن کرده است.

کمک فنر های عقب خودرو

کمک فنر های عقب با اتصال دوگانه جناقی و همینطور چند گانه وزن خود را پخش کرده و احساس امنیت واقعی را در خودرو به نمایش می گذارند. این فنر ها به سیستم جذب کننده ضربات داخل اتاق مجهز است تا صدای هرگونه ضربه ای را به داخل کابین سوبارو به حداقل برساند.

سوبارو سیف خودرو

سوبارو سیف خودرو

سوبارو سیف خودرو

سوبارو سیف خودرو

سوبارو سیف خودرو

سوبارو LEGACY

سوبارو سیف خودرو

طراحی 2014 سوبارو میراث تفکر جسورانه در عمل است.جلو پنجره مشبک اسپورت، سپر جلو، چراغ های جلو و چراغ مه شکن ایجاد یک حس ورزشی و اسپورت را تداعی میکند. واضح است که این سدان برای خانواده ها ساخته شده است، ولی با خطوط شکسته بدنه شخصیت قوی و قدرتمندی تداعی میکند که با رینگهای اسپورت ظاهری تهاجمی بیشتری به خود گرفته است.

سوبارو سیف خودرو

سوبارو سیف خودرو

قدرت پنجره سقفی

سانروف یک نمای پانوراما از آسمان را برای سرنشینان ایجاد میکند تا از روشنایی روز و ستارگان شب لذت ببرند و با دوحالت جمع کامل و نیمه جمع به گردش هوای تازه در سراسر کابین خودرو کمک میکند. و برای روزهای سوزان و آفتابی، اسلاید سایبان یکپارچه وجود دارد.

ON / OFF خودکار چراغهای جلو

چراغهای جلو با استفاده از یک سنسور بطور خودکار در غروب آفتاب یا هر زمان نور روز به هر دلیلی محدود شود، مانند زمان عبور از یک تونل. به صورت خودکار روشن می شوند.

سوبارو سیف خودرو

سوبارو IMPREZA

سوبارو سیف خودرو

مشخصات ظاهری

یک نکته مهم وجود دارد و آن اینکه با طراحی چشم نواز و قدرت بالای این خودرو می توان گارانتی داد که ایمپرزا 2014 می تواند نظر مخاطبان را به خود جلب نماید.طراحی خارجی این خودرو، چراغهای کشیده، قوس های زیبای روی رینگ ها و جلو پنجره مدل کریستالی خود، تصویر منحصر به فرد از یک خودروی کامپکت ارائه کرده است.

  • آیینه های برقی چراغ های LED و سانروف
  • کمک فنر های جلوی Macpherson

در واقع این سیستم جهت خودروی سوبارو ایمپرزا در مسابقه رالی جهانی و پیشی گرفتن از رقبا یک مزیت واقعی محسوب می شود. سیستم کمک فنر عقب شامل سیستم اتصال چندگانه است که باعث می گردد که با کمک گرفتن از سیستم جذب کننده فشار به داخل کابین، میزان ضربات داخل کابین به حداقل برسد.

سوبارو سیف خودرو

سوبارو سیف خودرو

سوبارو سیف خودرو

سوبارو FORESTER

سوبارو سیف خودرو

سوبارو فارستر

سوبارو فارستر 2014 جهت چرخاندن نگاه ها به سمت خود، امکان مانور در محیط های کوچک و ارایه یک تجربه رانندگی منحصر به فرد را از ابتدا تا انتهای سفر به شما ارایه می کند.

آیینه های برقی با قدرت تیره شدن بر اساس شدت نور

آینه های برقی کناری فارستر جهت بالاترین دید با گرمکن ساخته شده است که سیستم ضد مه و ضد گرد و خاک را نیز دارد.البته این آینه ها با سیستم آیرودینامیکی خود کمترین مقاومت را در مقابل باد داشته و در کمترین فضا جمع می شود. البته در این میان می توان به چراغ های LED کناری آن و سیستم Auto DDimming که همان تیره شدن آینه ها بر اساس شدت نور خودروی عقبی است نیز اشاره کرد.

سوبارو سیف خودرو

سوبارو سیف خودرو

سوبارو سیف خودرو

سوبارو سیف خودرو

سانروف پانورامیک

با این سانروف شما می توانید با دید بیشتری آسمان بالای سر خود را مشاهده کنید و فضای داخلی و بیرونی خودرو نمای زیبا تری را داشته باشد.

سیستم روشن و خاموش شدن چراغ های جلو به صورت خودکار

با این سیستم شما می توانید در مسیر های مختلف نیازی به روشن و خاموش کردن مداوم چراغ های خود مخصوصا زمانی که در روز وارد تونل می شوید نداشته باشید.

سوبارو سیف خودرو

سوبارو LEGACY 2009

سوبارو سیف خودرو

ویژگی های بیرونی

  • سیستم متقارن همه چرخها فعال AWD
  • موتور چهار سیلندر سوبارو باکسر Boxer
  • پروژکتور چراغ های جلو زنون
  • گیبرکس اتوماتیک و دستی
  • رینگ های 17 اینچی آلومینیومی با روکش ضدخش
  • دو عدد اگزوز
  • سنسور و دوربین عقب
  • شیشه شور چراغ های جلو
  • سیستم قفل درب ها و استارت خودرو بدون سوئیچ

سوبارو BRZ

سوبارو سیف خودرو

سوبارو 2014 BRZ کوپه ی اسپورتی که دنیا را به هیجان درآورده است !

خودروی سوبارو BRZ 2014 یادآور هر آن چیزی است که شما در مورد رانندگی به آن عشق می ورزید.موتور این خودرو شما را به سمت صندلیتان با قدرت هر چه تمام تر فشار میدهد و حس غرور با معنایی را به شما اعطا می کند.

اما نباید از قدرت باور نکردنی ترمزها و ارتباط و چسبندگی لاستیکها با جاده در سر پیچها چشم پوشید. این خودر با دارا بودن موتور اسپرت در جلوی خودرو و دیفرانسیل در عقب و کمک فنرهای اسپرت به صورت خارق العاده ای سطح ثقل خودرو را پایین آورده اند که موتور باکسر در این امر نقش بسزایی را بازی می کند و نتیجه آن حرکت غرور آمیز این خودرو در سر پیچ هاست.

سوبارو سیف خودرو

سوبارو سیف خودرو

سوبارو سیف خودرو

سوبارو سیف خودرو

امکانات کلیدی خودرو:

  • رینگ های آلومینیومی 17 اینچی کربنی
  • چراغهای هالوژنی HID و LED
  • کمک فنرهای حرفه ای اسپرت
  • سیستم ماتی مدیا ، نویگیشن ، Audio , Xm Satelite Radio
  • صندلی های اسپورت جلو

سوبارو سیف خودرو



نظرات