1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. موفقیت سانگ یانگ تیوولی در تست تصادف

موفقیت سانگ یانگ تیوولی در تست تصادف

14 شهریور 1394
  • 0

سانگ یانگ تیوولی، جدیدترین محصول شرکت سانگ یانگ توانست در آزمون تصادف، ۹۱.۹ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز ممکن را از آن خود کند که بالاترین امتیاز از سال ۲۰۱۳ به این‌سو است.

بر اساس نتایج منتشرشده از سوی موسسه KNCAP که موسسه‌ای مشابه EuroNCAP در کره جنوبی است و وظیفه بررسی و آزمون خودروهای عرضه شده در این کشور را زیر نظر وزارت زمین، زیرساخت و حمل‌ونقل کره جنوبی بر عهده دارد، سانگ یانگ تیوولی توانسته در آزمون تصادف این موسسه، با کسب امتیاز 91.9 از مجموع 100 امتیاز ممکن، بالاترین سطح ایمنی را از آن خود کند.

در نیمه نخست سال 2015، پنج خودرو جدید از سوی این موسسه مورد ارزیابی ایمنی قرار گرفته است که در این میان تیوولی بالاترین امتیاز ممکن را کسب کرده و این در حالی است که دومین خودرو در این رده‌بندی تنها موفق به کسب 65.8 امتیاز شده است. علاوه بر این، امتیاز کسب شده توسط تیوولی، بالاترین امتیاز از سال 2013 به این‌سو در آزمون‌های این موسسه است. در سال 2013، KNCAP با اعمال تغییراتی در آزمون‌های خود، شرایط سخت‌گیرانه‌تری را برای ایمنی خودروها در نظر گرفت و همین مسئله باعث شده نتایج آزمون تصادف در این موسسه اعتباری همچون سایر موسسات مشابه در اروپا و آمریکا داشته باشد، اما باوجود سخت‌تر شدن آزمون‌های ایمنی این موسسه، تیوولی توانست بالاترین امتیاز را در میان تمامی خودروهای مورد آزمون از آن خود کند.

سانگ یانگ تیوولی، کراس اوور جدید سانگ یانگ که به‌تازگی به کشورمان هم راه پیدا کرده است، از شاسی و بدنه فولادی با مقاومت بسیار بالا بهره می‌برد که این امر موجب استحکام آن در زمان تصادف می‌شود ضمن آنکه طراحی شاسی آن به‌گونه‌ای است که در زمان تصادف به‌خوبی می‌توان ضربه را جذب کرده و مانع از انتقال آن به سرنشینان شود. علاوه بر این تیوولی مجموعه کاملی از امکانات ایمنی را ارائه می‌کند که شامل ایربگ‌های جلو، جانبی و پرده‌ای، کمربندهای ایمنی پیش کشنده، سیستم ترمز مجهز به ABS و EBD، برنامه پایداری الکترونیکی ESP، سیستم کمک ترمز HBA، سیستم ضد لغزش ASR، سیستم فعال ضد واژگونی ARP و میله‌های محافظ درون درب‌ها است تا از این طریق بتواند ایمنی سرنشینان را تضمین کند.

 موفقیت سانگ یانگ تیوولی در تست تصادف

 موفقیت سانگ یانگ تیوولی در تست تصادف

 موفقیت سانگ یانگ تیوولی در تست تصادف



نظرات