1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر جاسوسی ناوگانی از نمونه های اولیه 4 درب کادیلاک منتشر شد

تصاویر جاسوسی ناوگانی از نمونه های اولیه 4 درب کادیلاک منتشر شد

18 مهر 1396
  • 0

از زمانی که رئیس کادیلاک اعلام کرده که مدل سدان جدید CT5 به زودی وارد بازار خواهند شد، مدل هایی مانند ATS، XTS و حتی CTS به روزهای آخر عمر خود نزدیک شده اند.

 تصاویر جاسوسی ناوگانی از نمونه های اولیه 4 درب کادیلاک منتشر شد

تا زمانی که این خودروها از خط تولید خارج شوند، کادیلاک هنوز برخی به روزرسانی ها روی آن ها انجام خواهد داد، حتی برخی مدل ها مثل سی تی 6 قرار است فیس لیفت شوند.

این ناوگان نمونه های تستی کادیلاک در کلرادو شکار عکاسان جاسوسی شده اند و به نظر می رسد با مجموعه ای از سدان های در مراحل مختلف طراحی و توسعه روبرو هستیم. در این میان به نظر می رسد مدل مجهز به چراغ های جلو دوبل همان فیس لیفت CT6 مدل 2019 می باشد.

این خودرو همان کاور تستی که در تصویر جاسوسی قبلی این خودرو دیده بودیم را به تن کرده است. برخلاف پوشش کاورهای تستی زیاد، ما انتظار داریم این خودرو به یک طراحی جلوی متفاوت و آپگریدهای کابین مانند تکنولوژی رانندگی نیمه خودران، تجهیزات ارتباطی و موارد دیگر مجهز باشد.

برخی شایعات وجود دارند که سی تی 6 مدل 2019 یک یا حتی دو مدل پرفورمنس خواهند داشت، برای این مدل ها انتظار یک نسخه به روز شده از موتور 3 لیتری شش سیلندر وی شکل توربو دوقلو، یک توربو دوقلوی هشت سیلندر خورجینی، یا شاید حتی موتور 6.2 لیتری هشت سیلندر خورجینی قرض گرفته شده از کوروت Z06 را داریم.

در مورد مدل سی تی اس، ما احتمالا با نسخه فیس لیفت این خودرو روبرو هستیم. با نگاهی اولیه به این خودرو و تصاویری که قبلا از سی تی 6 دیده ایم، به نظر می رسد در طراحی سی تی اس از برادر بزرگ تر خود بیشتر الهام گرفته است.



نظرات