1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. شکار تصاویر جاسوسی از یک مدل مرموز رنو

شکار تصاویر جاسوسی از یک مدل مرموز رنو

25 اسفند 1396
  • 0

یک مدل تستی رنو مرموز اخیرا در یک پارکینگ یخ زده با بدنه شاسی بلند کاجار شکار عکاسان جاسوسی شده و با نگاهی به آن فقط یک سوال در ذهن ایجاد می شود: رنو روی چه چیزی کار می کند؟

ساده ترین پاسخ به این پرسش این است که این خودرو یک نمونه تستی از نسل آینده کاجار است، ولی یک حسی به ما می گوید که این پاسخ درست نیست.

 شکار تصاویر جاسوسی از یک مدل مرموز رنو

نمونه اولیه ای که اینجا مشاهده می کنیم عریض تر از کاجار فعلی است و برای همین، رنو مجبور شده تا از گلگیرهای پلاستیکی روی رینگ های بزرگ آن استفاده کند.

عدم وجود یک اگزوز در عقب می تواند نشانه این باشد که در حال نگاه کردن به یک خودرو الکتریکی هستیم، ولی اگر کمی دقیق تر به تصویری که از عقب خودرو گرفته شده نگاه کنید، خواهید دید که خودرو یک اگزوز درست در جلوی اکسل عقب دارد.

همین تصویر باز نشان می دهد که نمونه تستی ما به یک سیستم فرمان عقب هم مجهز شده، رنو همین سیستم را در مدل هایی مانند تلیسمان و مگان آر اس هم استفاده کرده است.

این خودروساز فرانسوی قصد دارد از این قابلیت در مدل های بیشتری در آینده استفاده کند، موضوعی که کاملا منطقی و عاقلانه به نظر می رسد زیرا هندلینگ و قدرت مانورها مدل ها را بسیار بالا می برد.

هرچیزی که رنو با این خودرو در نظر دارد به دست بیاورد، به زودی خواهیم فهمید. با ما همراه باشید.



نظرات