1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر رسمی از کیا اسپورتیج 2016

تصاویر رسمی از کیا اسپورتیج 2016

9 شهریور 1394
  • 2

کیا اولین عکس‌ها و تصاویر رسمی از اسپورتیج جدید خود را منتشر کرد. همین چند روز پیش بود که این خودرو در حال تهیه تیزر رسمی بدون پوشش دیده شده بود.

این تصاویر نگاه جسورانه کیا به نسل جدید این کراس اوور را به نمایش می‌گذارند. هرچند که پیش از این تقریباً کاملاً با چهره این خودرو از طریق تصاویر غیررسمی آشنا شده بودیم.

اسپورتیج جدید، از طراحی فانتزی و اسپرت تری نسبت به قبل سود می‌برد و این موضوع می‌تواند طرفداران جوان‌تر را به سوی این خودرو جذب کند اما شاید به‌عنوان تیز دو لبه‌ای باشد و طرفداران سنتی‌تر را پس بزند. هنوز امضای کیا موسوم به پوزه ببر را در این خودرو می‌توان دید. نمای جانبی خودرو نیز سبک خود را حفظ کرده است. چراغ‌های باریک و پف کرده، بیشتر یادآور سبک طراحی هیوندای می‌باشند تا کیا. اما ترکیب این چراغ‌ها با جلوپنجره‌ای که اینک در ارتفاع پایینی قرار گرفته، خودرو را عریض‌تر نشان می‌دهد.

چراغ‌های عقب باریک با الهام از مدل کانسپت کیا Provo طراحی شده و با قوس‌های درب عقب و اسپویلر سقفی نیز هماهنگی خوبی دارند. طراحی اسپورتیج جدید در استودیوی طراحی کیا در اروپا و در فرانکفورت آلمان با همکاری استودیویی نامیانگ کره و مرکز طراحی کالیفرنیا و زیر نظر طراح ارشد هیوندای و کیا، پیتر شرایر انجام شده است.

اطلاعات بیشتر و تیزرها نیز احتمالاً تا چند روز دیگر توسط کیا منتشر خواهند شد.

 تصاویر رسمی از کیا اسپورتیج 2016

 تصاویر رسمی از کیا اسپورتیج 2016

 تصاویر رسمی از کیا اسپورتیج 2016

 تصاویر رسمی از کیا اسپورتیج 2016

 تصاویر رسمی از کیا اسپورتیج 2016

منبع پدال


نظرات

  • الیاس1 الیاس1 (9 شهریور 1394 ساعت 09:39)

    بسیار زشت

    احمد بستانی احمد بستانی (24 خرداد 1395 ساعت 23:52)

    بسیار بسیار زیبا... ظاهرش اسپرت تر و جذابتر سده. چشم دشمناش کور