1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی نسخه ویژه ای از سوزوکی سویفت + تصاویر

معرفی نسخه ویژه ای از سوزوکی سویفت + تصاویر

7 فروردین 1397
  • 0

قرار است سوزوکی سویفت اسپرت مدل 2018 به زودی در ایتالیا عرضه شود.

سوزوکی به عنوان پیشوازی برای عرضه این خودرو نسخه مخصوص سوزوکی سویفت اسپرت BeeRacing را در این کشور معرفی کرده است. سویفت اسپرت BeeRacing اختصاصا به صورت آنلاین و در وب سایت رسمی سوزوکی به فروش می رسد.

 معرفی نسخه ویژه ای از سوزوکی سویفت

این مدل مخصوص دارای رنگ بدنه دوگانه زرد و مشکی متالیک است. نوارهای مسابقه ای به رنگ متضاد، طرح رنگ منحصر به فرد این خودرو را تکمیل می کنند. عناصر طراحی بدنه آشنا در سوزوکی سویفت اسپرت اصلی شامل جلوپنجره کندوی عسلی بزرگ با طرح منحصر به فرد staggered، عناصر شبیه فیبر کربنی برای جلوپنجره، اسپویلر لبه جلو، رکاب های کناری و دیفیوزر عقب، رینگ های آلیاژی دو رنگ 17 اینچی با پره های باریک و لوله اگزوز دوقلو است. صندلی های Semi-bucket با پشتی های سر ارتقا یافته، پدال های اسپرت، تزئینات قرمز لاوا و دوخت قرمز برخی هایلایت های کابین این خودرو هستند.

سوزوکی سویفت اسپرت BeeRacing از نظر فنی هیچ تفاوتی با سوزوکی سویفت اسپرت 2018 ندارد. این خودرو از موتور 1.4 لیتری بوسترجت توربوشارژ بنزینی با قدرت 103 کیلووات و گشتاور 230 نیوتون متر بهره می برد. یک گیربکس دستی شش سرعته نیروی این موتور را به چرخ های جلو منتقل می کند. شتاب صفر تا صد این خودرو 8.1 ثانیه و بیشینه سرعت آن 210 کیلومتر بر ساعت است.

سوزوکی سویفت اسپرت BeeRacing با قیمت 18 هزار یورو به فروش می رسد و تا 18 آوریل 2018 موجود خواهد بود.

 معرفی نسخه ویژه ای از سوزوکی سویفت

 معرفی نسخه ویژه ای از سوزوکی سویفت

 معرفی نسخه ویژه ای از سوزوکی سویفت

 معرفی نسخه ویژه ای از سوزوکی سویفت



نظرات