1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسخهٔ ویژه‌ای از تویوتا هریر در ژاپن معرفی شد + تصاویر

نسخهٔ ویژه‌ای از تویوتا هریر در ژاپن معرفی شد + تصاویر

23 شهریور 1397
  • 0

تویوتا هریر یک کراس‌اوور میان سایز است که بر اساس لکسس RX ساخته شده و فقط در بازار داخلی ژاپن عرضه می‌شود. حال تویوتا نسخهٔ ویژه‌ای از این خودرو را با نام Style Blueish معرفی کرده است. این نسخهٔ ویژه در داخل از تریم آبی‌رنگ و در بیرون هم از استایل منحصربه‌فردی برخوردار شده است. ازجملهٔ ویژگی‌های بیرونی هریر Style Blueish می‌توان به رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی مشکی‌رنگ، چراغ‌های جلوی دودی و محافظ مشکی‌رنگ در قسمت پایینی درها اشاره کرد.

 نسخهٔ ویژه‌ای از تویوتا هریر در ژاپن معرفی شد

در داخل خودرو نیز تویوتا با ارائهٔ تریم چوبی آبی روی داشبورد و دستهٔ درها، روکش آبی صندلی‌ها، پانل آبی‌رنگ دسته‌دنده و دکمه‌های آبی‌رنگ در قسمت‌های مختلف، بر ویژه بودن این نسخه تأکید کرده است. علاوه بر این، تقریباً در همه جای خودرو مثل صندلی‌ها، رو دری‌ها، روکش چرمی فرمان و داشبورد می‌توان دوخت آبی را هم مشاهده کرد درحالی‌که نورپردازی داخلی خودرو نیز آبی‌رنگ است.

 نسخهٔ ویژه‌ای از تویوتا هریر در ژاپن معرفی شد

در بخش پیشرانه‌های خودرو اما تغییری ایجاد نشده و برای نسخهٔ Style Blueish همان پیشرانه‌های هریر معمولی قابل انتخاب است. این پیشرانه‌ها شامل یک نمونهٔ 2 لیتری بنزینی تنفس طبیعی با 150 اسب بخار قدرت و گیربکس CVT و یک واحد 2 لیتری چهار سیلندر توربو با 230 اسب بخار قدرت و گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک به همراه یک نمونهٔ هیبریدی 150 اسب بخاری می‌شود. دو مدل بنزینی به‌صورت دیفرانسیل جلو یا چهارچرخ محرک قابل انتخاب هستند اما نسخهٔ هیبریدی صرفاً به‌صورت چهارچرخ محرک ارائه می‌شود.

 نسخهٔ ویژه‌ای از تویوتا هریر در ژاپن معرفی شد

قیمت تویوتا هریر Style Blueish در ژاپن از 3,810,240 ین معادل 34,205 دلار آغاز می‌شود؛ اما برای این نسخهٔ ویژه، پکیجی بنام Metal and Leather هم قابل سفارش است که قیمت آن‌را به 4,160,160 ین برابر با 37,345 دلار افزایش می‌دهد. فروش این خودرو از ماه سپتامبر امسال در ژاپن آغاز می‌گردد.

 نسخهٔ ویژه‌ای از تویوتا هریر در ژاپن معرفی شد

 نسخهٔ ویژه‌ای از تویوتا هریر در ژاپن معرفی شد

منبع پدال


نظرات