1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. عرضه نسخه ای ویژه از رنو کوئید + تصاویر

عرضه نسخه ای ویژه از رنو کوئید + تصاویر

14 اردیبهشت 1397
  • 0

رنو به تازگی کوئید Climber را به عنوان یک مدل لیمیتد در آفریقای جنوبی عرضه کرده است.

رنو کوئید Climber تنها 200 دستگاه تولید خواهد داشت و با قیمت 11999 دلار به فروش می رسد. این خودرو در رنگ های آبی الکتریک و خاکستری سیاره ای ارائه می شود.

 عرضه نسخه ای ویژه از رنو کوئید

این مدل مخصوص آفریقا همچون رنو کوئید Climber مخصوص هند به اصلاحاتی روی بدنه مجهز است که به ارتقای ظاهر شاسی بلند شکل این هاچ بک کمک می کند. این خودرو دارای نشان Climber و برچسب روی درها به همراه قاب آینه های کناری نارنجی رنگ، قاب چراغ های مه شکن تهاجمی و تزئین نقره ای با هایلایت های نارنجی روی سپر جلو است.ریل های سقف این خودرو نیز دارای تزئینات نارنجی هماهنگ هستند. کوئید Climber لیمیتد ادیشن اختصاصا با رینگ های آلیاژی 6 پره عرضه می شود.

در کابین این خودرو مرکز قسمت جلو دارای روکش مشکی پیانو به همراه تزئینات نارنجی است تا با طرح کلی خودرو منطبق باشد. هایلایت نارنجی در روکش این خودرو که نشان Climber دارد، تریم درها، دریچه های هوای کناری و اهرم دنده نیز دیده می شود.فرمان سه پره این خودرو از تزئینات نارنجی و نشان Climber بهره می برد.

رنو کوئید Climber برای آفریقای جنوبی بر أساس نسخه ممتاز Dynamique با موتور 1.0 لیتری بنزینی ساخته شده است. این موتور قدرت 50 کیلووات و گشتاور 91 نیوتون متر تولید می کند و به گیربکس دستی پنج سرعته متصل است.

 عرضه نسخه ای ویژه از رنو کوئید

 عرضه نسخه ای ویژه از رنو کوئید

 عرضه نسخه ای ویژه از رنو کوئید

 عرضه نسخه ای ویژه از رنو کوئید



نظرات