1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی یک نسخه مخصوص از کلیو RS توسط رنو

معرفی یک نسخه مخصوص از کلیو RS توسط رنو

22 اردیبهشت 1397
  • 0

رنو یک نسخه لیمیتد ادیشن جدید از کلیو RS رونمایی کرده است.

این خودرو کلیو R.S. 18 نامیده شده و تنها 15 دستگاه از آن در انگلستان عرضه می شود.

کلیو R.S. 18 الهام گرفته از خودروی مسابقه تیم فرمول 1 رنو در سال جاری است که همین نام را دارد و از طرح متمایز مشکی با هایلات های زرد رنگ بدنه بهره می برد. با توجه به تقاضای عمومی پس از معرفی کلیو R.S. 18 برای اروپا در ماه ژانویه، 15 دستگاه مدل فرمان سمت راست از آن برای مشتریان در انگلستان عرضه می شود و R.S. 18 را به یکی از خاص ترین مدل های رنو اسپرت تبدیل می کند.

 معرفی یک نسخه مخصوص از کلیو RS توسط  رنو

کلیو R.S. 18 به لطف طرح رنگ مشکی و زرد خود از دیگر مدل های کلیو رنو اسپرت متمایز می شود. این خودرو از جزئیات بدنه زرد رنگ روی لبه جلو، محافظ های کناره و کلاهک مرکز رینگ ها بهره می برد. هر مدل کلیو R.S.18 با یک صفحه شماره گذاری شده عرضه می شود. فرمان روکش چرمی و آلکانترا و قاب دریچه های هوای فیبر کربنی به ایجاد حس بهتر در کابین این خودرو کمک می کنند. کف پایی های با برند رنو اسپرت نیز به صورت استاندارد در این خودرو ارائه می شوند.

 معرفی یک نسخه مخصوص از کلیو RS توسط  رنو

کلیو R.S.18 دارای اگزوز اسپرت Akrapovic برای ایجاد صدا و واکنش بهتر است. این خودرو دارای موتور و گیربکسی مشابه کلیو R.S. 220 Trophy است که یک نسخه 1.6 لیتری 220 اسب بخاری با گیربکس اتوماتیک دو کلاجه شش سرعته است.

کلیو R.S.18 از تنظیماتی مشابه کلیو R.S. 220 Trophy بهره می برد که شامل سه حالت رانندگی و عملکرد کنترل حرکت است. این مدل لیمیتد که بر أساس کلیو R.S. 220 Trophy ساخته شده با قیمت 24295 پوند به فروش می رسد.

 معرفی یک نسخه مخصوص از کلیو RS توسط  رنو

 معرفی یک نسخه مخصوص از کلیو RS توسط  رنو

 معرفی یک نسخه مخصوص از کلیو RS توسط  رنو



نظرات