1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اشکودا فابیا مونت کارلو

اشکودا فابیا مونت کارلو

4 اسفند 1393
  • 2

در حالی که اروپا با هاچ‌بک‌های جذاب، اسپرت و مدرن شناخته می‌شود، رقابت بین این خودروها را نیز پایانی نمی‌توان متصور شد. اشکودا همانند سایر برادران خود در مجموعه فولکس واگن، خودروهایی با پلتفرم‌های مشترک فولکس و درنتیجه با شمایلی نزدیک به خودروهایی نظیر پولو و گلف تولید می‌کند. با این حال، در جدیدترین به‌روزرسانی یکی از مهم‌ترین تولیدات این شرکت یعنی فابیا، شاهد گرایش به سمت طراحی شکوهمند نظیر محصولات آئودی هستیم.

اشکودا مدل ویژه فابیا مونت کارلو را به عنوان نسخه ویژه پاسداشت 85 سالگی این شرکت در نمایشگاه ژنو در ماه آینده رونمایی می‌کند.

این هاچ‌بک جذاب با طراحی نونوار شده و آرایشی بهتر همراه با سیستم تعلیق اسپرت روانه بازار می‌گردد. چرخهای مشکی رنگ 16 و 17 اینچی آلیاژی همراه با جلوپنجره رنگی و سقف شیشه‌ای پانوراما و تریم بدنه به رنگ مشکی برای زیر سپر، قاب آینه‌ها و اسکرت های کناری و ستون B خودرو، مجموعه تغییرات ظاهری این مدل فابیا هستند.

در عوض در داخل کابین فابیا مونت کارلو، فرمان سه شاخه اسپرت، روکش چرمی غربیلک فرمان و صندلی‌های اسپرتی با طرح منحصر به فرد و تریم مشکی رنگ خاص، جلب توجه می‌کنند.

 اشکودا فابیا مونت کارلو

 اشکودا فابیا مونت کارلو

 اشکودا فابیا مونت کارلو

منبع پدال


نظرات

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (4 اسفند 1393 ساعت 19:04)

    اشکودا عالیه

  • آفرین آفرین (4 اسفند 1393 ساعت 07:42)

    خودروسازان دنیا هرچند مدت تغییرات کلی در خودرو می دهند تا بتوانند مشتری جلب کنند و در بازار فروش داشته باشند . ولی خودر سازان داخلی مشتری اجازه نمی دهد که تغییری در خودرو بدهند از فبل پیش خرید شده خدا شانس بدهد .